Elke dag kijk in in dit topic in de hoop dat er meer duidelijkheid is, en elke keer wordt ik teleurgesteld. Ben je er inmiddels niet helemaal klaar mee TS?
Anoniem
Geplaatst: 24-11-14 23:36
aardbeitje_ schreef:
Elke dag kijk in in dit topic in de hoop dat er meer duidelijkheid is, en elke keer wordt ik teleurgesteld. Ben je er inmiddels niet helemaal klaar mee TS?
Lees de post van TS van 20/11 maar terug Heel duidelijk antwoord op je vraag of ze er klaar mee is
Ik vind het wel sneu voor haar vriend die heeft zo zijn best gedaan
Ossi
Geplaatst: 25-11-14 12:45
kimmie1 schreef:
Ik vind het wel sneu voor haar vriend die heeft zo zijn best gedaan
Je kan ook teveel je best doen
Paisano
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-14 12:56
Hij heeft zeker zijn best gedaan en dat waardeer ik ook Maar na 5 maanden mag hij ook wel eens gaan opschieten hoor
Gister lag er nog een brief in de bus, dus ik heb ze beide (ook die van 12/11) geopend. Als ik straks tijd heb zal ik de foto's even uploaden
Paisano
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-14 16:33
Zoals beloofd: POST
Eerst die van 12/11: "Ist's der Liebe, zart und treu, Sanftes Sterngebilde? Nein, ein Held ist's, stolz und frei, Mit dem roten Schilde."
Vertaald door google: "Is het liefde, teder en waar, Gentle stervorming? Nee, als een held, fier en vrij, Met de rode schilden."
Het plaatje: Dat lijkt heel erg op het eerste plaatje wat ik heb gekregen (zie OP).
Het getal:
En die van 23/11: Het gedicht: "Doch nicht deshalb blos mein Lieben, Auch nicht, weil vom Himmelsmeer Dir das reinste Blau geblieben, Wie sich's spiegelt, licht und hehr."
Vertaald door google: "Maar het is dus niet alleen mijn geliefden, Niet vanwege de hemel zee Ontvang bleef de zuiverste blauw, Hoe is het gereflecteerde licht en subliem." Iemand die het beter kan?
Het plaatje: Dat lijkt heel erg op het tweede plaatje wat ik heb gekregen (zie OP).
zal je zien komt er op een gegeven moment zon spaanse ruiter met een envelopje. Jij dnken dat De vraag erin staat. gaat het hele raadsel gewoon nog even verder