Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nanno_123

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:40

Wij betalen 50,- voor televisie en internet bij Ziggo.

Wij hebben vrijdag boodschappen gedaan bij de alberthein en bijna alles wat in de bonus was gekocht..
Dus er is ook het een en ander in de voorraadkast verdwenen.. zoals dreft afwasmiddel en heel veel pakken Appelsientje, die kun je ook enige tijd bewaren. Dus geven we de ene week meer uit dan de andere week maar zijn we dus uiteindelijk wel goedkoper uit.. En toen we naar de zelfscan kassa liepen gaf die iets van 86,- euro aan, en dan wanneer je je pas insteekt haaltie de bonus er vanaf en toen was het ineens 53 euro!! dat is toch super leukkkkkkkk :o :o

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:42

Nog meer katten liefhebbers. Leuk. :D
Dat van de bonus is inderdaad erg leuk! Al vind ik het nog leuker om met een volle shopper de Aldi uit te wandelen voor 40 euro. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:44

Ik haal ook altijd dreft , wast toch het lekkerste schoon :j

En ja ook altijd de aanbiedingen af , lidl is te ver om zonder fiets tassen te doen dus c1000 jumbo of de appie :)

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:44

Ik woon letterlijk boven de Aldi en ik kom er nooit.. erg he?
Ik weet niet.. gehecht aan de Alberthein ofzo?
Ik woon ook boven de Plus maar als wij bijvoorbeeld nasi eten dan doen we er vaak zo'n groentepakket doorheen en ik vind die van de Alberthein lekkerder om maar even een heel stom voorbeeld te noemen.

Bij de Aldi hebben ze toch ook niet alles?
ulgh ik klink wel een beetje als een zeurpietje nu moet ik eerlijk toegeven :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:47

Nee bij de Aldi of Lidl hebben ze ook niet alles wat ik nodig heb, maar bijvoorbeeld vlees, broodbeleg, afbakbroodjes, drinken, groente en dat soort dingen kun je er prima krijgen. :D Voor mijn Heinz ketchup, Calve mayonaise en Lays chips ga ik wel naar de andere winkel. En soms bij de c 1000 hebben ze erg leuke aanbiedingen. Al ga ik vaak ook naar Jumbo. Die ligt namelijk vlakbij. :')

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:50

Hier ook een kattenliefhebber.
Hebben toen we 3 maanden in ons huisje zaten een kitten gekocht van de kittenopvang, een geweldig dier.. <3
Helaas heeft ze maar kort bij ons mogen zijn omdat ze in November aangereden is ;(
Ben er nog steeds kapot van en betwijfel of ik ooit weer zo'n leuke kat zal vinden.

Toch houden we komend voorjaar onze ogen weer open voor een nieuwe leuke kitten, het is veel te stil in huis zonder huisdieren..

Wat boodschappen betreft, mijn vriend en ik kopen bijna alles bij de Lidl, alleen voor uniekere producten of A-merken gaan we even langs de Plus of Coop. Wij koken heel erg basic en puur en bijna alle ingrediënten heeft de Lidl daarvoor wel.
Wij maken bijna elke week een lijstje met wat we willen eten en welke dingen op zijn en gaan dan gericht boodschappen doen. Zoals de tip van Roosch baseren wij onze gerechten inderdaad ook op wat in de aanbieding is.

Oh en nog een tip voor mensen die zelf sauzen e.d. maken, koop je gedroogde kruiden bij het lokale Turkse winkeltje :D Dit doen wij altijd en dan heb je 10x zoveel kruiden dan in de supermarkt, voor dezelfde prijs!
Laatst bijgewerkt door Laurahh op 18-01-15 13:54, in het totaal 3 keer bewerkt

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:50

Het viel me tegen hoe weinig Aldi eigenlijk heeft en hij is voor ons zo ver weg dat het weinig meer scheelt als je er helemaal heen moet rijden :P
Wij wonen boven de AH (nou ja, ik kan hem zien vanuit mijn raam) en ik werk bij Lidl die naast een Emté zit, dus daar houden we het bij. :P
Of Jumbo moet een heeeele goede actie hebben, die is op zich nog wel aan te fietsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 14:13

Ik haal vlees in de aanbieding , lichtelijke verslaving :P

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 17:52

Wat leuk dat jullie een kat geadopteerd hebben, Cinderella! Dat maakt je thuis altijd zoveel gezelliger.

Ik ben helemaal blij met m'n nieuwe stekje <3 Zaterdag wordt mijn bank nog geleverd dus het is een beetje leeg momenteel, maar tot nu toe ziet het er zo uit:

Afbeelding
(Buffetkast in de keuken met een Parks & Recreation quote :Y) )

Afbeelding
2 boekenkasten en een muur met al mijn polaroids <3 (hier komt de bank nog te staan)

Afbeelding
Tv-hoek tegenover fotomuur

Afbeelding
In de slaapkamer hoort natuurlijk ook een Beyoncé quote :D (foto wil niet draaien >;) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 18:05

Mooie casa :D , ziet er goed uit!

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 19:00

Wat leuk ingericht zeg, wat voor kleurtje heb jij op de muur? Ik heb vorige week een emmer van 10l gehaald bij de Karwei voor ongeveer 43 euro *D

Ik neem ook twee katten mee :))

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 19:15

Wij willen ook heel graag huisdieren! Honden, katten allemaal goed. Ik wil het liefst een hond, maar omdat vriend nog naar school gaat en werkt, en ik fulltime werk is een kat makkelijker dan een hond.
Dus er zal wel eerst een kat komen. Een naaktkat graag :D en dan een miniature bull terrier. En nog een. En nog een :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:48

knetterhard schreef:
Wat leuk ingericht zeg, wat voor kleurtje heb jij op de muur? Ik heb vorige week een emmer van 10l gehaald bij de Karwei voor ongeveer 43 euro *D

Ik neem ook twee katten mee :))

Geen idee, de vorige huurder heeft het geverfd en ik ben te lui om er overheen te verven :)) Was eerst niet zo verkocht aan dat donkergroen maar nu alles er staat en hangt vind ik het eigenlijk wel tof :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:52

Mooi kleurtje :j , beter dan verrookt geel of geel met de conturen van zijn meubels :') (die wit kleurden op de muur)

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:54

Wauw, ik vind die buffetkast in je keuken echt super gezellig! Ik wil ook zo iets, zorgt echt voor warmte in huis :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:58

Afbeelding

Humor als ik terugkijk :')

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:30

Rebecca schreef:
[ Afbeelding ]

Neeee zo zag mijn huisje er ook uit toen ik het opgeleverd kreeg :')
Jij was ook al gezegend met rode kozijnen of vond jij het wel mooi? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:35

Flowery schreef:
[naam] schreef:
[ Afbeelding ]

Neeee zo zag mijn huisje er ook uit toen ik het opgeleverd kreeg :')
Jij was ook al gezegend met rode kozijnen of vond jij het wel mooi? :P

:n gruwelijk en nog steeds kom ik het rood tegen in het deel dat nog niet af is :') . Gele deuren , keuken groen met geel en de slaapkamer was legergroen met paars en geel en rood :') . Dan valt mijn bruin en lime groen mee

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-15 21:37

Jullie zijn allemaal lekker bezig zeg :D

Onwijs leuk dat mijn opgestarte topic zo leuk is geworden *\o/*

Ik woon er nu 6 maanden en bevalt super goed. Soms nog wat te veel boodschappen of juist van iets te weinig. Heb helaas geen plek voor een grote vriezer, maar misschien in m'n schuurtje dat het wel kan dus wil ik nog even voor gaan kijken. Is super handig met koken en invriezen!

Zelfs mijn paard heeft een eigen kamertje, die ik nu nog wat wil veranderen voor zijn dekjes verzameling haha :=

Wat een combi's rebecca :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:39

Nou.... Ik ben in mijn huisje hoor. En ik verveel me dood. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Wil de kat ook niet alleen laten en ik wil aan de andere kant naar het station voor mijn Starbucks maar ik durf de deur niet uit.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:41

Afbeelding
Mijn bedje en de kat

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:44

Ik heb een vriezer tafelmodel , 2 lades geloof ik :)

Woont peerd erook? :=

Tof bed en behang Purny! !

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-15 21:45

Ziet er leuk uit !

Als het station niet te ver is, kan je best eventjes weg toch? Kat gaat vast wel lekker liggen slapen.

Ik woon wel op hetzelfde adres als peerd ja *D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:52

Die sprei heeft mijn moeder gebreid

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:09

Lidewijke schreef:
Wauw, ik vind die buffetkast in je keuken echt super gezellig! Ik wil ook zo iets, zorgt echt voor warmte in huis :-)

Dankje, ik vind hem ook fantastisch! Ontzettend veel ruimte voor al je bestek, servies en pannen, ongelooflijk hoeveel spullen je daarin krijgt. Ik was eerst bang dat de kleur te kil zou zijn omdat hij op de foto meer grijzig is, maar hij is veel warmer dan ik verwacht had en past mooi bij dat donkergroen.

Hij is overigens gewoon van Ikea: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90156855/