Ga morgen over drie weken naar hem toe, na negen maanden wachten en urenlang skypen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.

Ben er helemaal verliefd op, haha. Als het meezit krijg ik vandaag internet, dus dan kan ik ook weer gewoon vanuit huis bokken, ipv alleen op het werk.
. Dat wordt dan het derde weekend achter elkaar dat we elkaar zien dus ik mag zeker niet klagen. 

Toch weer samenwonen gelukkig.
maar dat hoeft niks te uit te maken. Zoals al eerder gezegd, het zou meer het verschil in levensfasen zijn, die voor 'problemen' zouden kunnen zorgen, maar dat hoeft natuurlijk niet. 
!

Ilja_1997 schreef:xSwanHeart Zou ik mogen vragen wat je hebt gestudeerd en of dat ook de reden geweest is waarom je naar Duitsland bent verhuisd?
Heb één jaar Milieuwetenschappen gedaan, en één jaar Duits. Met beide ben ik gestopt omdat ik studeren, zeker in combinatie met een eetstoornis, niet kon handelen. Heb me zelden zo rot gevoeld als toen. Daarna heb ik een jaar bij een boekhandel gewerkt, om te bedenken wat ik evt wel wilde studeren, en wat ik verder met mijn leven wilde doen. Daar kwam niet zo heel veel uit, behalve dat ik me helemaal niet op mijn plek voelde daar. Wilde dus graag een andere baan, enhet liefst iets met Duits, want daar ben ik aardig goed in. Aanvankelijk was het plan helemaal niet om naar het buitenland te gaan (sterker nog, het was 'een baan vinden in Amsterdams en samenwonen met mijn vriend'), maar toen kwam ik deze baan tegen. Heb er eigenlijk voor de grap op gesolliciteerd met de gedachte dat ik er anders spijt van zou krijgen. Schrok me dan ook rot toen ik werd gebeld, haha. Aanvankelijk werd ik er heel nerveus van, maar toen kreeg ik toch wel een beetje de kriebels om eens helemaal op eigen benen te staan, en mijn eigen leven op te bouwen. (Ipv vast te blijven zitten in mijn oude routine.) Zat in NL eigenlijk gewoon niet lekker in mijn vel.