Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

had net een pepernoten vreet bui
NatassJa schreef:Maar eten jullie dan echt pepernoten of kruidnoten?? Is nogal een verschil in
Ik zit een beetje rond te kijken voor een kort tripje rond kerst. Wil zo graag naar Londen maar niemand wil mee haha. *te duur*
Kwam nu uit bij Newcastle of Brugge, moet ook erg leuk zijn.
Sowieso gaan we nog naar een Duitse kerstmarkt en waarschijnlijk naar Valkenburg, maar dat zien we dan wel weer.
Wordt erbij jullie in de dorpen/steden veel aan kerst gedaan? Wij hebben meestal een "kerstmarkt" van 10/15 kraampjes en kerstmuziek door het hele dorp, maar that's it.

hoe krijg je dat voorelkaar!
vonneke schreef:Brugge zal zeker leuk zijn!
Hier ook kerstmuziek in het dorp en rond de kerst een hele grote schaatsbaan in het dorp.
Natasja, vorige week is er een jongen die ik ken verongelukt bij jou in het dorp, met de vrachtwagen!
takkie_muis schreef:![]()
Volgende week naar de tandarts , er staat nog een flinke waslijst open11 gaatjes een losse vulling en dan die 3 verstandkiezen die eruit moeten
Sterkte! Ik heb gelukkig geen tandarts angst maar als ik dit allemaal moest ondergaan zou ik toch wel een angstje krijgen..
Rosannee_ schreef:Even een vraagje wij doen altijd een spelletje met kerst met kadptjes uitpakken maar voor dit jaar kan ik niks bedenken dus ik dacht laat ik bokt eens om hulp vragen :y)
Weten jullie een leuk kerst cadeau spel