Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zo ja: volgende week maak ik de eerste keer de verjaardag van mijn vriend mee, super leuk! Hij wordt 25 wat ik zelf een mooi getal vind, toch wel iets bijzonders. Nu heb ik het 'probleem' dat ik te veel ideeën heb voor cadeaus.
Ik heb nu al een leuke mok, een soort dagboek met opdrachten en vragen een een luchtje die hij heel lekker vindt. Het luchtje weet hij al, omdat ik nog allemaal etos bonnen had waarvan ik niet wist wat ik moest kopen. Hij zei dat hij graag dat luchtje wilde hebben en die heb ik dus gekocht van die bonnen. Nu wil ik heel graag nog een hotelbon kopen, omdat we allebei dol zijn op nachtjes weg gaan en hij momenteel een beetje moe wordt van de situatie thuis. Ik wil hem dus graag een nachtje meenemen.
Zouden jullie het hotel er nog bij doen, of zouden jullie het laten bij de mok, dagboek en luchtje? BlondCowgirl schreef:Ik zou doen waar jij jou zelf goed bij voelt. Wie bepaalt wat veel is? Als hij daarvan het gevoel krijgt dat hij jou ook 'veel' terug moet geven is dat iets om te bespreken denk ik.
Gelukkig kunnen we over alles heel fijn praten, dus zeker weten ook over dat!
)
)
) show's, eigenlijk alles als het maar te maken heeft met oude vliegtuigen, postzegel verzamelen, familie films maken op zijn computer, sigaren roken, whiskey drinken, mijn oma het leven zuur maken.
) tuinieren, fietsen, wandelen, familie bezoeken, uitjes met ''de groep'', op vakantie gaan,
schoonmaakster mag daar ook niet komen)
Dus ik heb een minifotoalbum + blanco fotokaarten gekocht. En ben ik op zoek naar 20 onderwerpen!
). Nu zoek ik er nog iets bij, rond de €5/€10. Hij is net uit huis gegaan maar volgend mij heeft hij ongeveer alle nodige dingen al. Help!