sorry niet goed gelezen. maar wat hobbelig is zacht uitgedrukt. ach ja, we hebben gratis kunnen parkeren en was maar een kippeneindje lopen naar primark.
hihi die schoenen heb ik ook, met die sleehak. Daar ben ik helemaal verliefd op! Maakt me net iets langer, en ik kan er makkelijk lang op lopen. Ikzelf heb ze alleen in het zwart, met witte details
zoo ik ben inmiddels ook weer thuis.. Na een flinke aankopen.. was 104 euro lichter
- pyama voor mezelf 8,- - pyama voor rafael 5,- - sokken voor rafael 1,50,- - sweater trui voor mezelf 10,- - pantoffeltjes voor mezelf 2,00,- - spijkerbroek rafael 12,00,- - spijkerbroek rafael 8,00 ,- - handoekken 3,50 - theedoek 1,50 - truitje rafael 6,00 - vest rafael 10,00 - winterjas voor mezelf 17,00 - 2 sjalen voor mezelf 4,00 p.s - shirtje voor mezelf 5,00 - armbanden 3,00 - oorbellen 1,50
Sloffen 4 euro, wow, hebben! En wil die schoenen ook!!! En winterjas. Jeetje, moet nodig naar de primark. Doen we volgende maand. Kinderbijslag, kan ik gelijk dus shoppen voor de kleine meid!
Ik krijg er een klein beetje spijt van dat ik de schoenen niet ook nog in een andere kleur heb gekocht. Maar om nou weer naar primark te rijden... Wat zouden jullie doen? Of zou er hier iemand zijn die ze voor mij mee wil nemen.
Anoniem
Geplaatst: 20-09-12 22:24
IvysToeter schreef:
Ik krijg er een klein beetje spijt van dat ik de schoenen niet ook nog in een andere kleur heb gekocht. Maar om nou weer naar primark te rijden... Wat zouden jullie doen? Of zou er hier iemand zijn die ze voor mij mee wil nemen.
Wij gaan maandag,moet ik ze voor je meenemen?
ivda
Geplaatst: 20-09-12 22:30
IvysToeter schreef: