Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Re: Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 19:33

Goede vraag maar dat lijkt me niet :D

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 19:36

SandravdB schreef:
eten buitenlanders ook dwergpapegaaien?

:') Mwhahahahaha sorry maar nu lig ik plat.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 19:58

Die gebruiken ze natuurlijk voor de fok!!!! (ze houden van grote gezinnen).......... :+ :D

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 20:12

SandravdB schreef:
eten buitenlanders ook dwergpapegaaien?

AHAHAHAHAHAHHAHAHA :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 20:49

nee joh, zit te weinig vlees aan :Y)
ze heten niet voor niks DWERG pagegaaien!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:43

ik zou even bellen, dan merk je vanzelf wel wat voor mensen je aan de haak hebt :')

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 22:38

Oh mijn god XD Van die papegaaien :') Misschien is dat wel een delicatesse in sommige landen 8-)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 22:50

óf het is een heel normale persoon die gewoon de Nederlandse taal grammaticaal niet helemaal machtig is, die op zoek is naar een paar leuke huisdieren, om het even wat minder rascistisch neer te zetten ;)

Ik zou vanavond een receiver die ik via MP gevonden had ophalen in Nederland. Kom ik bij het huis aan, 5 minuten te vroeg, niemand thuis. Ik wachten, en wachten... kreeg ondertussen het gevoel dat ik voor niets helemaal naar Holland was gereden. Ik heb hier van alles gelezen, en ik heb het wel eens eerder gehad dat iemand gewoon niet thuis is. Na 20 minuten wachten, 15 minuten dus na afspraak, besloot ik te bellen. Meneer in paniek " Ja sorry, ik kom er zo aan!!". Ok, dus nog even wachten. Een kwartier later was ik het zat, ik dacht ondertussen dat iemand de boel zat te vernaggelen, en toen kwam er een auto aangesjeesd. Bleek dat ie dacht dat ie nog wel even tijd had om de wasstraat in te gaan, waar ie vervolgens lang moest wachten. Ik belde op het moment dat ie midden in de wasstraat stond met de auto, en hij vond het zó banketstaaf dat ie te laat was, maar hij kon de wasstraat niet uitrijden :D

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 23:03

Wel mooi als die zich dan ook duidelijk heeft gehaast. En niet gewoon een smoesje verzon omdat hij geen zin had om te komen oid x)

Mijn beide dekens die hier al ter sprake zijn geweest zijn verkocht overigens (waaronder ook het deken waarop ik een behoorlijk laag bod had ontvangen, nu gewoon verkocht voor mijn vraagprijs :) ), maar nu zit ik te klooien met m'n advertenties op bokt. Hoe kun je je ads op de boktmarkt verwijderen? Ik kan ze tot nu alleen maar sluiten, maar ze blijven wel in die lijst staan. Ik vind het nogal vervelend en onoverzichtelijk. Kunnen die niet 'weg weg'?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 23:08

Nee, hij klonk echt een beetje in paniek en hij kwam ook echt aangesjeesd met 100 keer excuses. En de auto glom als een tierelier :D

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 23:24

Wel eerlijk van hem.
Hoe je de ad's hier van de boktmarkt kan verweideren geen idee, maar zou wel handig wezen.

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 07:59

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 18-11-22 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 08:15

Als je je adv sluit, gaat ie vanzelf uit je lijst.
Hij is dan al niet meer zichtbaar voor anderen, alleen nog voor jezelf maar dat gaat ook weg.

K heb even bij je adv gekeken, staat alleen nig een geruite deken 125/175 maar die adv is gewoon actief. Dus neem aan dat die
Nig niet weg is?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 08:16

Je kunt je advertentie niet verwijderen van markt.

GC, wij hadden laatst ook zoiets!! Bijna 3 kwartier in de auto gezeten. We zouden iets van 10 minuten voor aankomst bellen (hij was elders) zodat hij op tijd naar huis kon rijden. Wij daar op tijd. Niemand. Kwartier later nog niet. Half uur later maar weer gebeld. Ja, ja ben onderweg...... Uiteindelijk 3 kwartier staan wachten daar..... :( (het is dat het zo'n eind weg was, anders had hij hem ...) Het enige commentaar 'ja, het zat een beetje tegen onderweg' }:0

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 08:20

Van de week een telefoon met mankement verkocht. De vriend van de koper kwam hem ophalen en geeft mij 30 euro ipv de afgesproken 25 en gaat er snel weer vandoor, haha! Ik nog gezegd dat hij geld terug moet krijgen, maar was goed zo! : P Hij ging van 2 telefoons 1 maken! :D

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 10:26

Niks meer gehoord van mijn bieder -O- ....heb er 2x een mailtje naartoe gestuurd maar nooit wat terug gehad.
Heb het bod maar verwijderd en de advertentie opnieuw erop gezet.......

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-12 11:13

Nou bv turkse en portugese mensen houden heel erg van vogeltjes dat hebben ze liever dan bv een hond of een kat . Mijn portugese oma had ook altijd vogeltjes :)

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 11:47

roxiie schreef:
Hij is dan al niet meer zichtbaar voor anderen, alleen nog voor jezelf maar dat gaat ook weg.

K heb even bij je adv gekeken, staat alleen nig een geruite deken 125/175 maar die adv is gewoon actief. Dus neem aan dat die
Nig niet weg is?

Oh oke. Bedankt voor het nakijken. Dat klopt inderdaad, van de dekens is enkel het geruite winterdeken nog te koop. Nu weet ik iig zeker dat de rest ook niet meer zichtbaar is. Weet je ook hoe lang het ongeveer duurt voor hij uit de lijst verdwijnt?

Maar ik ga voor mijn eigen overzicht dan maar doen wat xXLianneXx vertelde en hem aanpassen :)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:37

Hmmmm, nee dat weet ik zo 123 niet..
K had vorige week een gesloten en toen ik daarstraks keek wast íe weg...
Dus gewoon even afwachten denk ik...

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 13:03

Van mij zijn er nog geen enkele gesloten advertenties weg...
Maar zodra je op actief klikt zie je welke er actief zijn.

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 15:14

xHaithi schreef:
roxiie schreef:

Nig niet weg is?

Ik zie nog 7 artikelen van jou te koop staan, heb hetzelfde dat ik de adv. niet verwijderd krijg maar dan haal ik wel de foto's er af, dat gaat dus wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 17:05

Ik heb echt constant mensen die bieden en hun bod binnen een paar uur weer verwijderen. _-:(

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 18:14

Ook positieve ervaringen: had een advertentie waar een vrouw op reageerde, vroeg verdere info. Deed niet moeilijk over bieden en maakte het verschuldigde bedrag over en vertelde dat het voor haar dochter was. Vond ik achteraf zo leuk, dat ik er nog iets voor het meisje bij heb gedaan, wat zij ook weer leuk vonden. Krijg ik binnenkort nog een foto van de pony van het meisje, geweldig toch?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 18:40

Staroo, wat had je verkocht dan?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 22:22

Net een fijne ervaring gehad via MP.
Ik had al 1,5 jaar twee paar leren rijlaarzen te koop staan op MP.
Ik kwam er maar niet vanaf, ondanks het telkens verlagen van de prijs.

Vanavond werd ik gebeld door iemand met de vraag of ze konden langskomen om te passen.
Dus 15 minuten later stonden ze op de stoep, vader en moeder met zoon. Pa en ma wilden graag allebei passen, dus vervolgens werd er 20 minuten lang van laarzen gewisseld, met dunne sokken, met dikke sokken, met inlegzooltje, zonder inlegzooltje.
Uiteindelijk hebben ze voor 50,- beide paar laarzen meegenomen. Eigenlijk veel te weinig maar ik was allang blij dat ik er vanaf was en de mensen waren er heel blij mee.
Nog een hele tijd staan kletsen over de paarden en toen bleek dat we elkaar al eens eerder hadden gezien toen hun dochter (die dus niet mee was net) in mei had meegedaan aan een spelletjesochtend bij mij op de manege.

Zij zijn blij met twee goedkope paar laarzen en ik ben blij dat ik ervan af ben. Zo snijdt het mes aan twee kanten :j