Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GewoonNoor schreef:Ik heb gister toch zo iets genants meegemaakt!
Was met iemand op Whatsapp, en we waren openingszinnen aan het bedenken. Ik zat op google te kijken en stuurde ze naar Evie door.
Zoals van:
Ik hou niet van regen, wel van spetters.
Ik heb geen openingszin, maar wel een opening en jij hebt zin.
Ik wil graag serieus GENOMEN worden.
Nouja, hahahaha.
Totdat dit gebeurde:
[ Afbeelding ]
Ik kon wel door de grond zakken!!
Rapida13 schreef:ik was eens zo druk aan het praten met mn moeder dat ik een paaltje niet zag het paaltje kwam tussen mn benen (gelukkig ben ik geen jongetje haha) en ik viel zo voorover op de straat iedereen lachen natuurlijk. ik wou eens heey met heel veel hartjes sturen naar een jongen maar ik stuurde hem naar mijn moeder *schaaaaam*. ook een keer bij de chinees die vrouw zegt altijd ''sambalbij'' dus toen zij ik ook sambalbij en begon die vrouw helemaal jaa je kan hier wel komen werken haha
Sokje_6 schreef:Ooh, dat heb ik ooit eens gehad toen ik mijn nieuwe fiets net had.. Mijn vorige fiets (zegmaar je basisschoolfiets, die grootte) had terugtraprem. En ik zigzagde altijd om van die voetgangershekjes heen zodat ik niet af hoefde te stappen.. Toen kwam mijn nieuwe fiets met handremmen.Veel te hard gaan, willen remmen maar dat niet kunnen en KEIHARD op zo'n paaltje knallen... Geen slag in m'n wiel maar de klap was wel hard genoeg om mij keihard voorover te duwen en BAM, vol met mijn schaambeen tegen dat stuk onder je stuur.. PIJN dat het deed!
ultra11 schreef:GewoonNoor schreef:Ik heb gister toch zo iets genants meegemaakt!
Was met iemand op Whatsapp, en we waren openingszinnen aan het bedenken. Ik zat op google te kijken en stuurde ze naar Evie door.
Zoals van:
Ik hou niet van regen, wel van spetters.
Ik heb geen openingszin, maar wel een opening en jij hebt zin.
Ik wil graag serieus GENOMEN worden.
Nouja, hahahaha.
Totdat dit gebeurde:
[ Afbeelding ]
Ik kon wel door de grond zakken!!
Sorry dat ik zo binnen kom vallen. Maar ik lach me kapot om sommige momenten.
Maar GewoonNoor wat zij jou moeder erop?