Het zou haar best kunnen zijn hoor Ghostattack, ik ging niet echt met haar om dus weet niet wat ze allemaal uitspookt, ik wist alleen wie het was vanwege die bijzondere naam.
het is een kruising fjord x tuiger, met de kleur van een fjord... oude eigenaar woont in friesland en ze noemden hem als veulen dus vale, van de vale kleur die hij heeft en in het fries is het dus veale
Dj combinaties begrijp ik nooit zo . Fonetische uitspraak ofzo? Ik zie het als grove spellingsfout en de Dj combinatie ( Djustin, Djaelie, Djuno en nog ontelbaar verder) zijn eigenlijk duidelijke verwijzing naar wat lager sociale milieu's...
Wij hebben een nieuwe stagiair in de fabriek van mijn werkgever met de naam H.arvey. Even serieus... Heb het joch al gezien in de kantine vorige week. Heet je H.arvey en spreek je plat dialect en lunch je liggend aan tafel met ellebogen op tafel en je andere hand schuift je eten naar binnen. Naam en afkomst zijn dan meteen zo bevestigend he..
Harna? Zit een beetje tussen Harma en Hannah in? zou er zelf niet voor kiezen, meisje zal haar hele leven mensen moeten verbeteren omdat het zo op die namen lijkt.