Het vriest hier! het gras is bevroren en op de vijver zit een dun laagje ijs. En het is nog geen eens 10.00uur,dan zal het vanacht harder vriezen? maar er komt vanacht regen zeiden ze.Nu snap ik het niet meer.
Anonimo_h
Geplaatst: 20-01-12 23:39
Hier vroor het ook al vroeg, reed rond 21 uur over een viaduct en toen gleed mijn auto gewoon even onder me weg.
Ja, miss krijgen we in februari ook nog wel sneeuw.
quartel
Geplaatst: 21-01-12 01:37
hahaha vandag wel buiten geweest maar niet echt op het weer gelet wel even regen gehad maar in leerdam hoorde ik dat er zelfs shagel was geweest vandaag gelukkig was ik niet thuis vandaag
Ja hoor vanmiddag om half 1 keiharde regen,viel met bakken uit de lucht,we waren net begonnen met de wedstrijd.En dan die harde wind erop,was echt niet fijn.Later hield het op en bleef het droog.En nu ik thuis ben schijnt de zon en word de lucht blauw.
Hier was het de hele dag zo goed als droog. Wel erg somber weer en waterkoud, maar ik kan er mee leven hoor! Kl*te is dat mijn PC op stal het heeft begeven ik ben dus aan het afkikken! Tenminste... internet doet het niet! Mijn ontspannen 15 minuten s'morgens na het voeren met een kopje koffie even bokken is er dus niet bij! Hebben jullie een klein beetje medelijden met me??? Gelukkig heb ik er ook een thuis staan, dus nu haal ik de schade even in. Hoop dat ik maandag het euvel heb opgelost en weer kan genieten van mijn bakkie koffie na het voeren!
Ik begrijp je "aerdenhout1 " ik weet hoe het voelt om zonder internet te zitten. Vind het heel erg voor je,nu maar hopen dat je maandag weer internet hebt.
Eigenlijk viel het weer best mee vandaag,1 flinke regenbui gehad en verder droog.Ja vanavond viel er nog een buitje,maar niet zo heftig.