Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ship schreef:tja via bokt word ik nu ook wel een beetje moedeloos had een vliegendeken gekocht maat 205 incl kap en hals...krijg pakket binnen is het een vliegedeken maat 105 met een vast kort halsje ja zou nie weten wat ik daar mee moet..
ze zal de andere na zenden maar zit er nu al dik 3 week op te wachten al 3 x mijn adres gemaild maar nog steeds geen vliegendeken wacht nog ff dan zet ik het mod erachteraan...
Kentaro schreef:Hanny, had jij een foto gezien van wat je gekocht had??
Koeienhalsters worden vaker gebruikt voor bijvoorbeeld op de markt. Anders hebben ze die 'gewoon' onder de paardenhalsters geteld
Mereltje schreef:Wat ik al meerdere keren heb gehad en wat ik echt niet kan begrijpen: Iemand biedt op een artikel, wordt vervolgens overboden en biedt dan nog een keer.
Dan zou je dus zeggen, goh diegene is serieus aan het bieden en is dus wel geïnteresseerd.
Vervolgens stuur ik dat ik akkoord ga met het bod en dan hoor ik niks meer.
gabiiy schreef:ik wilde een aantal anky spullen van iemand overkopen en komen halen omdat ze net als ik in spijkenisse woont,
maar ze verkocht het liever aan iemand anders, omdat ze verzenden gemakkelijker vond..
ardech schreef:Misschien dachten ze oplichten via de post is makkelijker dan aan de deur
gabiiy schreef:haha dat was ook mijn eerste gedachte
lageveld schreef:Babootje schreef:Als ik twijfel, biedt ik ook altijd eerst aan om het te halen (ook al is het in groningen en woon ik in den haag![]()
). Als ze daar dan op in gaan en ik krijg het adres, dan vertrouw ik het wel om het op te laten sturen.
Kijk, iemand die het begrijpt. Risicomanagementen prima tip!
Sammie schreef:Mereltje schreef:Wat ik al meerdere keren heb gehad en wat ik echt niet kan begrijpen: Iemand biedt op een artikel, wordt vervolgens overboden en biedt dan nog een keer.
Dan zou je dus zeggen, goh diegene is serieus aan het bieden en is dus wel geïnteresseerd.
Vervolgens stuur ik dat ik akkoord ga met het bod en dan hoor ik niks meer.
Dat heb ik dus nu10 keer andere overboden, ik mail. Geen reactie
![]()