Agossie schreef:
Ik wil ook meedoen aan de elfstedentocht! Maar dat lijkt me niet zo verstandig aangezien ik bijna nooit schaats.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pluizebolpum schreef:Lifaya: Gaaf plaatje! Zwarte paardebeesten doen het toch altijd wel erg leuk in al dat wit.
Wat is dat er voor eentje? Een Felletje of zo?
Kreeg ook wel een mooi kadootje vandaag tijdens mijn wandeling:
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc254/pum_album/Animals/P1130485.jpg[/mg]
Mijn eerste vos(heb ze wel eerder gezien, maar nog nooit de kans gehad om ze op de foto te krijgen)
tamary schreef:marjolein_el schreef:Ik wil ook meedoen aan de elfstedentocht! Maar dat lijkt me niet zo verstandig aangezien ik bijna nooit schaats.
Ik ben eens iets tegengekomen over een variant te paard, dus dat hoeft je niet tegen te houden.
Agossie schreef:Heb eigenlijk vrij weinig met Hollandse gebeurtenissen en met schaatsen, maar idd, zo'n Elfstedentocht is wel zo iets unieks, van mij mag ie er komen!Ik hoop wel héél erg dat er één komt dit jaar! Het is alweer te lang geleden en het is zo'n uniek ècht Hollands gebeuren.
Pluizebolpum schreef:Agossie schreef:Heb eigenlijk vrij weinig met Hollandse gebeurtenissen en met schaatsen, maar idd, zo'n Elfstedentocht is wel zo iets unieks, van mij mag ie er komen!Ik hoop wel héél erg dat er één komt dit jaar! Het is alweer te lang geleden en het is zo'n uniek ècht Hollands gebeuren.
phormicola schreef:Van mij mag het nu wel weer ophouden, ik ben nu al drie dagen zo verkouden zoals ik nog nooit ben geweest
gohya schreef:phormicola schreef:Van mij mag het nu wel weer ophouden, ik ben nu al drie dagen zo verkouden zoals ik nog nooit ben geweest
Maar dat heb je niet door de kou hoor,je weerstand is gewoon laag nu.
Dat kan je ook in de zomer krijgen bij 25 graden.
Maar alst goed is dan is de winter na volgend weekend voorbij.
Marocje schreef:Dat zou goed kunnen: ik had een blikje cola in de deur (van de auto dus) zitten, reed er elke dag mee, maar toch is dat blikje ontploft.. Gelukkig niet toen ik erin zat, trof de ravage gister ochtend aan ;P