Droog,vanmorge strak blauwe lucht,nu zit de lucht weer dicht. Ook waait het best wel,maar koud? nee dat niet.
Leliaardje
Geplaatst: 05-09-11 10:23
We zitten net aan de rand van de regen (aan de goede kant gelukkig). Wolken en wind, maar gelukkig droog. Ik heb zo geen zin om de pony's al naar binnen te moeten halen.......... laat het alsjeblieft nog een maandje niet al te veel meer regenen!!
kensha
Geplaatst: 05-09-11 10:32
Wat een rot weer, weer hier.
Net een buitje op me gehad dus rechtsomkeer met de fiets naar huis. Dan maar morgen wat met paardlief doen.
Nu mag het even droog zijn maar ik zag even wat in de verte nog meer donkergrijze wolken deze kant aankomen.
hier begon het vanochtend lekker, met blauwe lucht een aardig temperatuurtje. Nu begint het steeds harder te waaien en is het helemaal dicht getrokken, gelijk een stuk frisser!
Af en toe een flauw zonnetje en een fris windje. Moet nog even droog blijven, want wij hebben vandaag paardenmarkt in het dorp.
kensha
Geplaatst: 05-09-11 11:29
hier is het nu net pas weer mooi weer nu, geen grijze wolken meer te zien dus alles opgeklaard. Maja even voor 13.00 naar me paardje gaan en weer terug gaat hem helaas niet meer worden.