het is hier ook droog. als ik buienrader bekijk dan krijgen we ook niks of weinig. we zullen wel zien. mijn grasjes smachten wel naar een beetje water.
Hier is het droog. Vanochtend heeft het even gerommeld en flink geregend, maar niet gehoost. Eigenlijk net goed. Mijn kale wei sopte een beetje toen de pony's erop liepen, kunnen eindelijk die hoeven weer wat vocht opnemen.
Eindelijk! het is droog. Wat een onweer en regen was dat zeg,om bang van te worden. Volgens buienradar krijgen wij vanavond nog 1 maal flink wat regen,ik hoop niet dat er weer onweer bijzit.
We hebben een zwembad voor de caravan Daarnet nog even de polder ingekeken op het strand van de camping en het gaat daar ook goed tekeer. Hier is het ook ingeslagen, alle tv's zenders liggen eruit. Kids waren bang, maar we gaan nu lekker vissen.
paar druppels vanmorgen meer niet..wat een verschil in ons kikkerlandje ..(z.w.prov.utr)
gohya
Geplaatst: 05-06-11 14:34
Er is hier 2 liter water gevallen,heb een emmer staan die gister leeg was en nu zit er 2 liter in. Denk dat de droogte hier nu wel over is? of zou dit ook niet genoeg zijn.
Het heeft hier wel geregend maar niet echt veel. De temperatuur is best!
Sieppus
Geplaatst: 05-06-11 14:40
Ik ben ergens vannacht wakker geworden door een klap onweer. En de hoosbui, darvoor heb ik even mijn hoofd uit het raam gestoken.... Was bijna vergeten hoe het voelt. Nu is het behoorlijk benauwd en er hangt een waterig zonnetje.
Hier de hele morgen regen, niet hard,maar wel gestaag. NU breekt de zon door en schiet de temp. ook omhoog. Er is hier lang niet genoeg gevallen, en ook geen onweer gehad. Nu ik er over na denk....sinds die droogte eigenlijk nog nooit onweer gehad, of een echte plens bui!
Het westen krijgt vanavond de volle laag als het goed is. Als ze daar net zoveel krijgen als wij hier is de droogte daar ook voorbij. Heb je wel last van wateroverlast tijdens de hoosbuien.
Cyntje
Geplaatst: 05-06-11 14:59
Hier lijkt het rond of net na etenstijd weer los te gaan,... zal mij benieuwen die rooie vlekken
aerdenhout1
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-11 14:59
HIHI...ga nu toch maar even de putjes controleren!