Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maximrocky

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 12:03

Geweldig topic kan om sommigen dingen heel erg lachen, sommigen vind ik ook wel hard hoor dat kan gewoon niet :')

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 12:17

Spruitjee schreef:
kimmetje01 schreef:

Er staan best wel harde gebeurtenissen op die site zeg..

Haha ik lig regelmatig in een scheur om die site..
Je zou ook eens bij kopje Intimacy moeten kijken :')

MariekeB schreef:
Ik was zwanger van mijn dochter en al bijna twee weken over tijd, studeerde toen nog en woonde in een dorpje buiten Groningen.
Had op zaterdag mijn vliezen gebroken en door de dienstdoende arts was dat niet herkend ( mini scheurtje in het vlies, betreffende dokter zij dat ik urine had verloren .. .... : die dokter heeft toch op zijn .... gekregen hiervoor toen bekend werd dat het wel mijn vliezen waren)

Mijn eigen dokter zag maandagmiddag een briefje liggen ( met de melding van de vervanger), belde me op en zei , ben met een kwartier je, want volgens mij klopt er iets niet.

Dokter is bij mij binnen, en op dat moment komt mijn ex thuis van zijn werk ( hij wist van niets nog, geen GSM, en hij was onderweg in de auto)

Hij komt aanrijden ziet de auto van de dokter voor de deur staan, schrikt zich kapot ... rent de auto uit , het huis in, stap al rennend met 1 voet in de bak met water voor de honden , die daardoor gaat glijden zodat hij met bak water en al valt, door glijdt en zo ongeveer voor de dokter en mij tot stilstand komt.

Toe bleek dat hij niets had , hebben we heel erg gelachen, zijn naar het ziekenhuis gereden en daar is mijn dochter geboren.

( we zijn gescheiden toen ze twee was, ze is nu 14, en het is nog steeds een leuke vader voor haar, we waren veel te jong, allebei hertrouwd en dochter heeft hele jonge broertjes en zusje )

Dat is nog eens een leuke/schattige blunder !!! :D

Leonieee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 12:18

op die website staan echt erge :')

Today, I called my boss and said "I have been awake since 3am throwing up." He replied with "Great, see you at 9" and hung up. FML

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 13:30

Ik vind vooral die verhalen van vriendjes die hun vriendin niet willen zien of de vakantie willen omzetten, omdat "ze haar regels heeft en er toch niets mee te 'doen' is dan" erg := . Zou die van mij niet moeten proberen :D .

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 16:48

Dit is toch ook wel erg:

Today, my boyfriend talked me into having drunk sex. Right after we started, my head hit a wall, knocking me out. I woke up to him taking pics of my tits. FML

Maar ik vind eigenlijk dat we het weer over onze eigen (ex-) kerels moeten hebben!!

Ik heb er nog wel een eigenlijk. Mijn ex dacht ook altijd gelijk te hebben. Ik zei altijd: "Nou prima dan. Maar als ik gelijk blijk te hebben krijg ik een bedeltje voor aan mn armband." Zo heb ik er wel 4 verdient volgens mij, van 40 euro de stuk. :=

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 16:51

Het ergste wat de ex deed, vergeten dat ik een middag vrij was en dan een ander meisje in ons huis uitnodigen. kijk daarom is het een ex hihi..

Paul11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:02

Ha, blunder van ex buurman

Mijn auto wilde 's morgens niet starten, buurman kwam toevallig ook naar buiten en zou even helpen, met sleep kabel.
Ik had niet in de gaten dat hij de sleepkabel aan een radiatorsteun vast maakte. -:) :n
Ik versnelling in zijn 1, hij trekken en ik koppeling oplaten komen.
Die auto heeft niet meer gestart die dag, heel mijn radiator aan gort _-:(

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 18:15

MarjonTampon schreef:
Dit is toch ook wel erg:

Today, my boyfriend talked me into having drunk sex. Right after we started, my head hit a wall, knocking me out. I woke up to him taking pics of my tits. FML

Maar ik vind eigenlijk dat we het weer over onze eigen (ex-) kerels moeten hebben!!

Ik heb er nog wel een eigenlijk. Mijn ex dacht ook altijd gelijk te hebben. Ik zei altijd: "Nou prima dan. Maar als ik gelijk blijk te hebben krijg ik een bedeltje voor aan mn armband." Zo heb ik er wel 4 verdient volgens mij, van 40 euro de stuk. :=

Lekker verdienen :P

xManOnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:27

Blunder van mijn vriend: berichtjes van een meisje dat hem leuk vind wel uit zijn inbox verwijderen.. Maar zijn verzonden items niet.. En nu beweren dat hij alleen leuk tegen haar doet zodat hij een goedkope fotoshoot (ze is professioneel fotografe) voor zn zusje kan regelen...

Berichtjes bevatte oa veel xx en liefdes.. En 'mijn lieve fotografe' ...

Weet even niet zo goed wat ik moet doen nu, is inmiddels een jaar geleden verstuurd en las het vanochtend dus.. Hij weet al wel dat ik het gelezen heb, we houden namelijk niets voor elkaar verborgen (althans, dat dacht ik....)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:29

Dat heb ik met mijn vriend ook gehad.... Alleen heeft hij ze verstuurd een week voordat we wat kregen...
Stond in dat ze zijn kerst engel was, en dat hij haar niet kon vergeten...

Ik moet het er nog steeds over hebben met hem...

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 23:54

MarjonTampon schreef:
suikermeisje schreef:
oohw okeej,
maar het is wel goed voor mijn engels ontwikkeling (a)

blunder van mijn vriend: bijna mijn ex worden
weet niet wat ik ervan moet denken, maar weet wel dat ik gek word zo!

Wat??? Wat is er aan de hand suikermeisje?
Is jouw vriend op dit moment deze blunder aan het begaan?? :oo

naja hij deed nogal stom tegen mij (mij lopen irriteren door overal op te trommelen enzo...) en dan vragen of hij wil ophouden en dan 5 minuten doorgaan, nou dan kan ik hem wel achter het behang plakken.
maar ik was dus wel goed genoeg om mee te gaan naar de crematie van zijn opa... vond die fijn zei die en was die me dankbaar voor maar ondertussen wel door blijven gaan en in real life wel zo vervelend doen.
maarja vandaag deed die gelukkig wel normaal en ging die zelfs mee naar parcour verkennen van wedstrijd die ik morgen heb. (kwam omdat zijn vader zei, ja jij brengt haar wel even en gaat maar even mee :P)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 23:56

Dus.. Jij wou het uitmaken omdat hij een trommel-avondje had? :+

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 00:22

Jij ging mee naar de crematie van zijn opa. Lief van je!
Ik kan me indenken hoe hij zich gevoeld moet hebben. Ik heb mijn opa begraven, toen ik met mijn ex ging. Hij zat te janken in de kerk, dus ik dacht nog: "Tjonge! Zo goed kende jij hem nou ook weer niet toch?" Voor mij ging dat wel ver, vooral omdat ik zelf kapot was van verdriet. Die opa was wel mijn meest geliefde opa. Mijn alles! En wat zegt die druif in een onbewaakt ogenblik? Hij moest zo aan zijn eigen opa denken, die lag te herstellen aan een hartoperatie. Hoe opgelucht hij wel was dat díe nog leefde! Het ging dus helemaal niet om mijn opa! Voor mij was dat wel de doodsklap in onze relatie! Wow!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 00:52

Zo zat mijn ex te brullen op de begrafenis van mijn moeder!
Hij wist wel hoe het voelde.....

Blablabla allemaal gelul, conclusie mijn moeder was 44 toen ze overleed en het overlijden van zijn opa voelde net zo!

Komop hij kende mijn moeder net 4 weken en had totaal geen band met haar, dus toen ik vertelde dat het heel anders was om je moeder te verliezen dan je opa of oma moest ik niet zo dom banketstaaf!

Hij zag haar ook als zijn moeder!
Wat was ik kwaad!

Echt mijn relatie met hem was een moment van verstandverbijstering!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 01:01

Heel herkenbaar! Ik kan me niet voorstellen hoe het voelt om een ouder te verliezen. mss een heel klein beetje. Een kennis van mij is verongelukt. Hij was 41. Toen ik zijn kist zag, met de handjes van zijn drie kids er op en die betraande gezichtjes, heb ik het ook niet droog gehouden. En dan nog zal ik hun verdriet waarschijnlijk niet kunnen begrijpen. :(:)

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 01:02

tijdens de S.......... in slaap vallen :P hahahaha

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 01:05

zo dat is wel heel erg die had ik meteen de bons gegeven

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 01:08

haha! nou ja we hadden al 3 jaar een relatie, dus ik vergaf het hem. maar een blunder was het wel hahaha

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 01:22

Mijn exje kwam eens gezellig bij ons thuis terwijl de halve familie er was. Het overgrote deel van zijn leven lid van de plaatselijke scouting, hij zou wel eens eventjes de haard aanmaken. Gezellig :j ...... :n :') Hoe langer het duurde, hoe panischer hij werd, hoe meer grappen hij naar z'n hoofd kreeg. Hij kreeg het niet voor elkaar. Kan ik 'm nu járen later nog mee klieren.

vidya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 01:56

Mijn huidige vriend heeft ook een aantal 'acties' op zn naam staan hoor. Even ter verduidelijking, hij ging vaak naar feestjes en slikte daarbij ook nog wel eens een pilletje (waar ik absoluut niet achter stond, hij gelukkig nu ook niet meer)

1. Ik was in Amsterdam met mn nichtje naar de Gay Parade en hij was samen met een vriend naar een housefeest net buiten Amsterdam. We zouden die avond meeten om 11 uur in de stad, maar meneer duurde en duurde maar... Op een gegeven moment wou ik wel naar huis dus afgesproken op het station. Nou om 1 snachts zou hij het misschien wel redden. Dus ik sta daar al om 1 uur, beetje voor me uit te staren (tussen veel dronken lui) en jawel om 2 uur krijg ik een smsje: ik zit al in de trein!!! Dus ik snel rennen naar de perrons, welke trein gaat er nu??!! Ik ren naar boven, en jawel, de trein rijd zo voor mn neus weg.... potverdoooorie!!! Ik woedend bellen natuurlijk dat ik een uur op em had zitten wachten en hij was zomaar weggereden!!!! Zijn excuus was, ja dan hadden we al een plekje, en ik wist niet dat ie nu al ging... (nogal lame..)

Maar t mooie komt nog,,.. ik sta dus te wachten op de volgende trein naar Utrecht, kom ik daar die vriend van hem tegen die mij ook verbaasd vraagt.. waar is B? Ik het verhaal vertellen, op dat moment word ik gebeld door B: blijkt dat ie in de trein naar Haarlem zit..... wahahahaahahah. Oeps.
Dus die vriend en ik gezellig naar Utrecht gereisd samen, nog wat gebabbeld en om de haverklap krijg ik een sms dat hij het 'asociaal' vond dat wij zonder hem waren vertrokken uit Amsterdam........
hahaha, dude,..... dat heb jij ook gedaan!! Dikke pech! }> Ik lag al zeker 2 uur in mn bed,... toen kwam hij nog eens thuis... grommend en al... deed alsof ik sliep, maar o o o wat heb ik in mezelf liggen bulderen van t lachen...

vidya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 02:14

De volgende is zeker iets minder grappig maar wel echt een actie ten top.

2. Hij ging weer naar een housefeest buiten Amsterdam. Ik wist dat ie pillen zou doen, en na actie 1...zag ik dat toch niet zo zitten. Dus ik wist dat het feest om 12 uur was afgelopen, zouden we om half 1 even bellen, en zou hij rond een uur of 2 thuis zijn. OK, afgesproken.

0.30 B neemt niet op
0.45 B. neemt niet oo
1.00 B telefoon staat uit (???!!!) :(
2.00 geen B.
2.30 belletje naar vriend, ja die was al thuis, B. was al een tijdje 'kwijt' en was behoorlijk ver heen. ;(
3.00 B telefoon staat nog steeds uit! (^%$$^&*)
4.00 ik begin al zo langzamerhand t behang van de muren te krabben :+
4.30 eerste telefoontje naar de politie, met signalement.
5.30 politie nog maar eens ingelicht dat ik me toch echt zorgen maakte, ze zouden even een rondje doen, maar ik moest vooral thuisblijven. Ook de eerste hulp maar even gevraagd of er niet iemand binnen was komen strompelen.
6.30 ik zit inmiddels al op t randje van een inzinking. (hij kan soms zo een ruziemaker zijn... pillen en drank, da's een dodelijke combi, hij zal toch niet beroofd zijn)
7.00 ik hoor de sleutel in t slot... doe de gangdeur open en daar staat B. Helemaal zeiknat geregend, wallen tot onder aan zn wangen... helemaal verbouwereerd stamelend: ' ik ben in de trein naar Utrecht in slaap gevallen en toen stond ik opeens op Eindhoven...en er ging geen trein meer terug tot nu...en m'n telefoon was ook leeg. En ik ben lastig gevallen door een zwerver. :Y)

Ik wist niet of ik em moest slaan, of moest omhelzen....
Hij heeft voor straf wel even moeten bellen naar de politie dat ie terecht was. 8-)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 11:25

Shanna schreef:
Dus.. Jij wou het uitmaken omdat hij een trommel-avondje had? :+

nouja, dat heeft die niet 1 malig, dat heeft die wel vaker...
meestal elke keer als ik er ben, dan vraag hem te stoppen met iets doen.. en dan doet die het extra (heb nogal gevoelig gehoor (hoor ook de hoogste tonen op zo'n ipod applicatie...) maar goed dan gaat hij heel hoog fluiten maar daarna heb ik wel weer een dag oorpijn en heb dat al zovaak gezegd en toch doet hij het dan.
en hij pest de kat vreselijk af en toe, gewoon zielig voor dat beestje\.

Leonieee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 11:36

vidya dat is echt erg :+ wel leuke verhalen om hem weer mee te pesten :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 11:36

wow leuke ex heb jij
als ik zou weten dat mijn vriend pillen zou gaan gebruiken kon die gelijk ophoepelen, heb geen zin in dat gezeur!

@Idefix4
ik kende zijn opa een half jaartje en die vond mij een erg leuke meid, altijd lachen enzo als die me zag ookal was die toen al ziek, grapjes met me maken etc. Maar mijn vriend wilde graag dat ik mee zou gaan dat ik hem kon steunen, ik heb niet echt gehuild, maar wel tranen in mijn ogen, gewoon door het verdriet wat mijn vriend had. Maar niet dat ik echt om die opa moest huilen dat ik een band met hem had. Ik zou het net zo erg vinden als mijn schoonouders (of een ervan) als een van mijn eigen ouders iets zou overkomen. Het zijn mijn tweede ouders, ben altijd welkom, zou er zelfs mogen wonen van mijn vriend zijn vader.
Heb het graag voor hem gedaan, en ja mijn vader was er ook bijna geweest maar een ouder verliezen is heel anders dan een opa of oma... En weet ook niet hoe het voelt. Maar goed ik liep ook niet pas een maandje met hem, nu 1,5 jaar. (over een week :P). Vind dat dan zowiezo een ander verhaal dan dat je bijvoorbeeld 4 weken met hem zou hebben.
Maar wel raar dat die ex dus zo ging huilen en aan zijn eigen opa dacht, heb gister alleen maar zitten denken wat die opa heeft betekend voor mijn vriend eigenlijk. Maarja, het scheelde wel, al die familie vond mij wel een leuk meisje.
maarja hij was wel in de richting bezig mijn ex te worden, steeds mij nogal pesten of een "koosnaampje" maar dat was dan hamster of mokkel (zo dik ben ik niet eens :?)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 13:52

vidya schreef:
De volgende is zeker iets minder grappig maar wel echt een actie ten top.

2. Hij ging weer naar een housefeest buiten Amsterdam. Ik wist dat ie pillen zou doen, en na actie 1...zag ik dat toch niet zo zitten. Dus ik wist dat het feest om 12 uur was afgelopen, zouden we om half 1 even bellen, en zou hij rond een uur of 2 thuis zijn. OK, afgesproken.

0.30 B neemt niet op
0.45 B. neemt niet oo
1.00 B telefoon staat uit (???!!!) :(
2.00 geen B.
2.30 belletje naar vriend, ja die was al thuis, B. was al een tijdje 'kwijt' en was behoorlijk ver heen. ;(
3.00 B telefoon staat nog steeds uit! (^%$$^&*)
4.00 ik begin al zo langzamerhand t behang van de muren te krabben :+
4.30 eerste telefoontje naar de politie, met signalement.
5.30 politie nog maar eens ingelicht dat ik me toch echt zorgen maakte, ze zouden even een rondje doen, maar ik moest vooral thuisblijven. Ook de eerste hulp maar even gevraagd of er niet iemand binnen was komen strompelen.
6.30 ik zit inmiddels al op t randje van een inzinking. (hij kan soms zo een ruziemaker zijn... pillen en drank, da's een dodelijke combi, hij zal toch niet beroofd zijn)
7.00 ik hoor de sleutel in t slot... doe de gangdeur open en daar staat B. Helemaal zeiknat geregend, wallen tot onder aan zn wangen... helemaal verbouwereerd stamelend: ' ik ben in de trein naar Utrecht in slaap gevallen en toen stond ik opeens op Eindhoven...en er ging geen trein meer terug tot nu...en m'n telefoon was ook leeg. En ik ben lastig gevallen door een zwerver. :Y)

Ik wist niet of ik em moest slaan, of moest omhelzen....
Hij heeft voor straf wel even moeten bellen naar de politie dat ie terecht was. 8-)

Oeioei :oo
Daar schrik je je echt dood van ja,

Ik word ook hamster genoemd, maar niet omdat ik dik ben, maar gewoon omdat als ik lach, van die bolle wangen krijg :')