Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spruitjee schreef:kimmetje01 schreef:
Er staan best wel harde gebeurtenissen op die site zeg..
MariekeB schreef:Ik was zwanger van mijn dochter en al bijna twee weken over tijd, studeerde toen nog en woonde in een dorpje buiten Groningen.
Had op zaterdag mijn vliezen gebroken en door de dienstdoende arts was dat niet herkend ( mini scheurtje in het vlies, betreffende dokter zij dat ik urine had verloren .. .... : die dokter heeft toch op zijn .... gekregen hiervoor toen bekend werd dat het wel mijn vliezen waren)
Mijn eigen dokter zag maandagmiddag een briefje liggen ( met de melding van de vervanger), belde me op en zei , ben met een kwartier je, want volgens mij klopt er iets niet.
Dokter is bij mij binnen, en op dat moment komt mijn ex thuis van zijn werk ( hij wist van niets nog, geen GSM, en hij was onderweg in de auto)
Hij komt aanrijden ziet de auto van de dokter voor de deur staan, schrikt zich kapot ... rent de auto uit , het huis in, stap al rennend met 1 voet in de bak met water voor de honden , die daardoor gaat glijden zodat hij met bak water en al valt, door glijdt en zo ongeveer voor de dokter en mij tot stilstand komt.
Toe bleek dat hij niets had , hebben we heel erg gelachen, zijn naar het ziekenhuis gereden en daar is mijn dochter geboren.
( we zijn gescheiden toen ze twee was, ze is nu 14, en het is nog steeds een leuke vader voor haar, we waren veel te jong, allebei hertrouwd en dochter heeft hele jonge broertjes en zusje )
MarjonTampon schreef:Dit is toch ook wel erg:
Today, my boyfriend talked me into having drunk sex. Right after we started, my head hit a wall, knocking me out. I woke up to him taking pics of my tits. FML
Maar ik vind eigenlijk dat we het weer over onze eigen (ex-) kerels moeten hebben!!
Ik heb er nog wel een eigenlijk. Mijn ex dacht ook altijd gelijk te hebben. Ik zei altijd: "Nou prima dan. Maar als ik gelijk blijk te hebben krijg ik een bedeltje voor aan mn armband." Zo heb ik er wel 4 verdient volgens mij, van 40 euro de stuk.
MarjonTampon schreef:suikermeisje schreef:oohw okeej,
maar het is wel goed voor mijn engels ontwikkeling (a)
blunder van mijn vriend: bijna mijn ex worden
weet niet wat ik ervan moet denken, maar weet wel dat ik gek word zo!
Wat??? Wat is er aan de hand suikermeisje?
Is jouw vriend op dit moment deze blunder aan het begaan??
Shanna schreef:Dus.. Jij wou het uitmaken omdat hij een trommel-avondje had?
vidya schreef:De volgende is zeker iets minder grappig maar wel echt een actie ten top.
2. Hij ging weer naar een housefeest buiten Amsterdam. Ik wist dat ie pillen zou doen, en na actie 1...zag ik dat toch niet zo zitten. Dus ik wist dat het feest om 12 uur was afgelopen, zouden we om half 1 even bellen, en zou hij rond een uur of 2 thuis zijn. OK, afgesproken.
0.30 B neemt niet op
0.45 B. neemt niet oo
1.00 B telefoon staat uit (???!!!)![]()
2.00 geen B.
2.30 belletje naar vriend, ja die was al thuis, B. was al een tijdje 'kwijt' en was behoorlijk ver heen.![]()
3.00 B telefoon staat nog steeds uit! (^%$$^&*)
4.00 ik begin al zo langzamerhand t behang van de muren te krabben![]()
4.30 eerste telefoontje naar de politie, met signalement.
5.30 politie nog maar eens ingelicht dat ik me toch echt zorgen maakte, ze zouden even een rondje doen, maar ik moest vooral thuisblijven. Ook de eerste hulp maar even gevraagd of er niet iemand binnen was komen strompelen.
6.30 ik zit inmiddels al op t randje van een inzinking. (hij kan soms zo een ruziemaker zijn... pillen en drank, da's een dodelijke combi, hij zal toch niet beroofd zijn)
7.00 ik hoor de sleutel in t slot... doe de gangdeur open en daar staat B. Helemaal zeiknat geregend, wallen tot onder aan zn wangen... helemaal verbouwereerd stamelend: ' ik ben in de trein naar Utrecht in slaap gevallen en toen stond ik opeens op Eindhoven...en er ging geen trein meer terug tot nu...en m'n telefoon was ook leeg. En ik ben lastig gevallen door een zwerver.![]()
Ik wist niet of ik em moest slaan, of moest omhelzen....
Hij heeft voor straf wel even moeten bellen naar de politie dat ie terecht was.