Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique1990 schreef:Ik heb de wii fit + balance bord.
maar het is wel heel leuk hoor. met alle spelletjes zie je precies hoeveel cal. je heb verbrand enz. en ook als je zelf nog gesport ofzo gedaan heb kan je dat invullen en zo houd hij precies bij of je het goed doet.
ook moet je elke dag wegen en heb je een heel schema. als je 1 dag iets zwaarder ben, bijv. 1 kilo moet je meteen vertellen hoe dat komt enz. en dan durf je dat echt geen tweede keer te doen hoor. het gaat bij mij erg goed. ik probeer in 1,5 maand 5 kilo eraf te krijgen.
Ik ben na de kerst al 1,5 kilo kwijt maar begin officieel pas morgen.
Joonsel schreef:Hou je dat vol, elke ochtend hetzelfde eten? Ik kan dat nietMoet voldoende afwisseling hebben. Er zijn ook tijden geweest dat ik echt niks door mn keel kreeg 's ochtends!
Krijg je zo wel genoeg calorieën binnen?Je moet jezelf natuurlijk niet uithongeren!
Danique1990 schreef:Ik heb de wii fit + balance bord.
maar het is wel heel leuk hoor. met alle spelletjes zie je precies hoeveel cal. je heb verbrand enz. en ook als je zelf nog gesport ofzo gedaan heb kan je dat invullen en zo houd hij precies bij of je het goed doet.
ook moet je elke dag wegen en heb je een heel schema. als je 1 dag iets zwaarder ben, bijv. 1 kilo moet je meteen vertellen hoe dat komt enz. en dan durf je dat echt geen tweede keer te doen hoor. het gaat bij mij erg goed. ik probeer in 1,5 maand 5 kilo eraf te krijgen.
Ik ben na de kerst al 1,5 kilo kwijt maar begin officieel pas morgen.