Less is more! Goede voornemen : Afvallen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AustriaTrick

Re: Less is more! Goede voornemen : Afvallen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 23:58

Ik begin ook maar, niet eens zozeer met streng dieeten, gewoon de tussendoortjes laten, ik ben een echte lekkerbek, ik houd dit nooit vollll oh jeej, ik houd jullie wel op de hoogte :D

Eefste

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 00:11

Ik ben vandaag al n beetje begonnen. Helemaal niets gesnoept (normaal doe ik dat erg veel..) Verder een hardloopschema mp3 op mn ipod gezet. Begin maandag met 3x in de week hardlopen. Verder ga ik vanaf half jan afslankcursus doen op mn sportschool. Tot die tyd wel al 3x in de week sportschool. Vandaag ook mezelf eens opgemeten. Benieuwd wat k in cm ga verliezen. Maandag wegen..spannend,dan echt officieel met zn alle er tegenaan! Ik blyf 'normaal' eten. 4boterhammen perdag en normaal avondeten. (Veel groente, beetje vegadingen en ryst oid) wil t gewoon vol kunnen houden..dus geen gekke dieeten. Vanavo nd gewerkt, daar snaai ik normaal heel veel. Nu niets! Wel 2l water gedronken. Myn bewoners (gehandicaptenzorg) bleven maar vragen of k echt geen koekje,oliebol,appelflap,mergpypje enz wilde.. Morgen om 7u weer werken..weer volhouden natuurlyk. Daarna paardje hobbelen. Nu nog even een wyntje voor na t werken ;-) en dan naar bed.. Met die wyntjes moet k ook maar s gaan minderen... Word je ook dik van..:-(

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 00:37

Ik wil ook graag mee doen!

Mijn doel is zo'n 20 kilo (!!!) er af! Ik ben door medicijn gebruik 20 kg aangekomen in ca 6 maand, wat er nu echt weer af moet. Ik ben dit niet gewend en mijn lichaam ook niet. Ik begin as maandag, hopelijk kan ik hier wat inspiratie op doen!

Oo en Eefste, de wijntjes moet ik ook zeker gaan laten staan!!!

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 02:09

Ik meld me ook aan!
Poging nummer 38929, maar ben nu wel weer op een punt beland waarop ik zin heb om weer een beetje normaal en gezond te gaan eten. En weer wat meer bewegen zou ook niet slecht zijn.
Maandag is wel mn broer jarig, toch ga ik dat taartje afwijzen!
Heb er zin in :)

Het liefste zou ik 15 kilo kwijt willen. Maar eerst maar 5 halen, dan zien we verder.

LadyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 02:13

Mag ik ook nog meedoen? Althans een poging tot... :o

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 03:11

Tuurlijk! :)

Eefste

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 09:13

Goede morgen allemaal. Even n berichtje vanaf mn werk..om 7u begonnen. Net n boterham en 3kwart l water op. Nu even 4 mensen in bad en aankleden en dan nog een boterhammetje en appel eten. En van die koekjes afblyven!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 10:10

Vandaag de hele dag schoonmaken en opruimen. Meteen wat beweging, en wat afleiding om niet te gaan snoepen :)

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 10:19

Ik heb de wii fit + balance bord.

maar het is wel heel leuk hoor. met alle spelletjes zie je precies hoeveel cal. je heb verbrand enz. en ook als je zelf nog gesport ofzo gedaan heb kan je dat invullen en zo houd hij precies bij of je het goed doet.

ook moet je elke dag wegen en heb je een heel schema. als je 1 dag iets zwaarder ben, bijv. 1 kilo moet je meteen vertellen hoe dat komt enz. en dan durf je dat echt geen tweede keer te doen hoor. het gaat bij mij erg goed. ik probeer in 1,5 maand 5 kilo eraf te krijgen.

Ik ben na de kerst al 1,5 kilo kwijt maar begin officieel pas morgen.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 10:31

Danique1990 schreef:

maar het is wel heel leuk hoor. met alle spelletjes zie je precies hoeveel cal. je heb verbrand enz. en ook als je zelf nog gesport ofzo gedaan heb kan je dat invullen en zo houd hij precies bij of je het goed doet.

ook moet je elke dag wegen en heb je een heel schema. als je 1 dag iets zwaarder ben, bijv. 1 kilo moet je meteen vertellen hoe dat komt enz. en dan durf je dat echt geen tweede keer te doen hoor. het gaat bij mij erg goed. ik probeer in 1,5 maand 5 kilo eraf te krijgen.

Heeej, danique,
Jij ook hier :+

Eefste

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 11:06

Ik heb ook wii fit. Maar vind wii activ veel beter werken. Is wel stuk minder leuk,maar werkt goed. Super zwaar!

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 11:08

Joonsel schreef:
Hou je dat vol, elke ochtend hetzelfde eten? Ik kan dat niet :n Moet voldoende afwisseling hebben. Er zijn ook tijden geweest dat ik echt niks door mn keel kreeg 's ochtends!

Krijg je zo wel genoeg calorieën binnen? :) Je moet jezelf natuurlijk niet uithongeren!

dit is zomaar een idee, denk inderdaad niet dat ik dat zo heel lang volhoud, maar een boterham extra, of ipv yoghurt is niet erg..

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 11:28

pfooee ook ik ga mn best doen. Zou wel 15 kilo kwijt willen..maar laten we eens met 10 beginnen :P
Het belangrijkste is dat je niet snoept...maar het is zo lekker hahaha

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 11:35

Goedemorgen allemaal, nog 1 dagje gek doen en dan toch echt in het gareel.....
Vanmorgen al begonnen met netjes.
Om 10.00 uur 200gr magere yoghurt, beetje zoetstof, appel erdoorheen en een fjordcracker erdoorheen versnipperd
Dus om 12.30 uur mag ik weer mijn lunch. Even kijken wat dat wordt vandaag. Eigenlijk mag ik dan alleen maar fruit maar anders red ik mijn tijdschema vandaag niet.

Straks lekker rondje buitenrijden. De sneeuw is eindelijk weg dus we kunnen weer naar buiten.
Jammer genoeg staan we niet meer bij een bos dus wordt een rondje woonwijk :-(

Fijne zondag allemaal weer.....

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 11:42

Goedemorgen iedereen...

De wii fitt hebben wij hier ook thuis staan, helaas word ie wat minder gebruikt maar vind het wel een goed ding! ben mn moeder alweer aan het motiveren om er op te staan (we hebben het speciaal voor haar gekocht!)

Zelf ben ik de dag met beschuit begonnen! en ga nu met school bezig en straks een rondje hardlopen! denk dat ik hardlopen, pilates en paardrijden afgewisseld ga doen. (rij 3 keer in de week en heb daarnaast geen tijd om nog te hardlopen oid.. dus dat maar in plannen op de dagen dat ik niet paardrijd..) en dan morgen maar even wegen dus.. jeej :\

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 12:17

Danique1990 schreef:

Elke dag wegen? :oo Ik zou gek worden! Ik heb juist geleerd dat je beter 1x per week kan wegen!
Werkt het wel? Lijkt me wel leuk om te doen :D

Ik ben net wakker, lig nog ff lekker in bed :o Ga er zo uit en vanavond moet ik weer werken! Beetje een rare dag, moet vroeg avondeten en ben er laat uit!

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:02

Ik kan helaas niet aan de Wii Fit... zit op school doordeweeks.
En in het weekend het alleen doen heeft weinig effect denk ik.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:05

Hoezo dat dan, zit jij dag en nacht op school?

MiniMaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:24

sorry maar kan niet alles bijlezen hoor ;) Maar vandaag al een beetje begonnen met een bakje yoghert met wat cruslie en zit nu aan een komkommer salade. Maar ja vanavond moet ik weer uit eten. Morgen beginnen we echt! Heb er zin in :D

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:25

Ik heb een bruin broodje kaas op met 2 manderijntjes en een glas water :D

Ik wil de WII met het balanceboard wel kopen, maar ik ben bang dat ik hem toch niet ga gebruiken ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:29

Ik begin morgen!
Morgen gaat mama naar de winkel.. :)

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:30

Charaz schreef:
Hoezo dat dan, zit jij dag en nacht op school?

Ja dag en nacht.
Ga vrijdag vaak na mijn rijles naar huis en anders om half 3 ofzo. En 's maandags ochtend om 6 uur er weer heen.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:40

Pfoeh, net ramen staan lappen in het zonnetje, zweet me kapot. Nu nog stofzuigen, kattenbakken verschonen en de hond van mn ouders uitlaten, en dan heb ik wel werer genoeg beweging gehad voor vandaag ;)

Ik heb ook Wii fit, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er nu (nog) niet zoveel mee doe. Zijn zo druk met de verkoop van het huis dat we daar alle vrije uurtjes in steken.

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:40

Zo ik ben begonnen :D Vandaag.

Heb vanmorgen:
2 volkoren boterhammen met file american en 1 kop thee op.

Vanmorgen om 11 uur heb ik 4 km hardgelopen (en heb het volgehouden!!! *is trots :D :D :D )

En nu eet ik een stuk komkommer met glas roos-vicee multivit.
De honger valt mee.. Maar ik zie meer op tegen vanavond.

Vanmiddag eet ik twee volkoren crackers (van Wasa) met appelstroop en een beker melk.
Verder heb ik 'kale' (geen chocola of andere pruttel erin) mueslirepen waarvan ik er een later op de middag neem.

Ik ga zo ff bijlezen. Heb de afgelopen 4 dagen niet meer op Bokt gekeken :o

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:42

Ojee nu gaat het echt beginnen kom net me bed uit eindelijk weer ontwaakt haha.
Het lukt me eigenlijk niet om 20 pagina's bij te lezen?
Maar is het ook de bedoeling dat je, je voorstelt?

Sabin_e zo 4 km doe je goed!