Ik zag vandaag iemand met overknee laarzen..
het middenstuk, van enkel tot onder de knie was suede, de rest was leer..
Ik vond het echt niet mooi, heel slordig eigenlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destino schreef:Apart lijkt me
Heb net overknee laarzen gezien en gepast, maar ze staan mij echt niet
Heb wel al andere laarzen besteld, volgende week komen ze binnen en zal dan even een foto maken. Zijn cognac kleurig!
Wil ook nog zwarte en donkerbruine dit jaar
En krijg dan half oktober uggs, de bailey button triplet chestnut van mn vriendje
Flutterby schreef:_Emma_ schreef:Ja ik draag ook vaak gewoon gympies naar stage hoorvind ik veel prettiger. Maar stel dat ik een keer vanuit mijn stage ergens anders naartoe moet waarbij gympies niet zo netjes zijn (is me wel eens overkomen), dan zou ik graag gewoon laarzen zonder hak willen hebben
snap je?
Maar daar ging het ook even niet om, ik wil de laarzen ook gewoon voor de leuk
Rianne, kleur maakt niet heel veel uit maar het liefst bruin. Hoezo, heb je ideeën?
aaaah zo, doe ik inderdaad ookheb zelfs wel eens losse 'sportschoenen' in een tas meegenomen naar stage, daarna op mijn hakjes verder
als ik jou was zou ik eens bij de shoeline gaan kijken (rotterdam/breda, ben bij allebei geweest en het verschilt wel per winkel wat er staat)
ik heb nu platte, bruinezonder-poespas laarzen voor erbij
![]()
overigens zag ik gisteren bij de shoe-outlet ook héle leuke korte laarzen met een gebreid stukje aan de bovenkant, die zou je misschien zelfs op stage nog aankunnen?
Rianne_ schreef:Heeft iemand een foto van die van de Makro dan?
xXEviIXx schreef:hoi jonges!
wat een geweldig topic!
ben namelijk al super lang op zoek naar deze laarzen:
http://images.beslist.net/beslist-image ... 106510.png
maar waar worden zulk soort laarzen verkocht?
bij de scapino hebben ze laarzen die er op lijken maar die zijn allemaal uitverkocht.
en jammergenoeg is er ene verbouwing bij de van haren dus daar kan ik ook niet kijken!
iemand een iedee?