Piet met zijn nazomer... Ik heb slofjes aan, en de verwarming bijna aan! Wat nou nazomer? Brrrrrrrrrrrrr
ik hebd e verwarming al aan en heb mn winterjas al aan, misschien wat overdreven maar ben een extreme koukleumer, en oja slaap ook al onder 2 winterdekens
Ik ben aan het twijfelen of ik maandagavond nog een extra deken mee naar Utrecht neem vanuit Vlissingen..
Volgens het weerkaartje in de opening is het hier vijftien graden. Een goede reden om nog lekker even in bed te blijven liggen
Ooh, ik ben jaloers Ing!Hier is het ondertussen weer bewolkt en ik heb een lekkere trui aan. En nog heb ik het niet warm ofzo..
Ik denk dat het weer nu echt een keuze moet nemen. Ik ben echt al 10 jaar niet ziek geweest, en nu ben ik dus ziek. Grijs is het buiten, maar wel droog. Het is niet warm buiten, maar ik heb het bloedje heet.
Mistral_Bink schreef:Bah dacht dat we van de regen af waren voorlopig! vies weer. regen regen en nog is regen!hou het aub bij je het is hier droog en vanmorge lekker zonnetjehelaas nu wel bewolkt maar droog !