Talisa schreef:Eefske schreef:Wat is daar onzin aan? Verklaar u nader
Ik kan me nog een eerder topic op bokt herinneren, eindeloze discussie over CO2 uitstoot ed.
Laat ik dit voorop stellen, natuurlijk moeten we respectvol omgaan met onze natuur en milieu.
Maar dat het klimaat opwarmt doordat wij teveel auto rijden, is onzin. De minister die "belasting op koeienscheet" wil invoeren, is toch gek gewordenAnyhow. Vliegtuigen en vulkanen stoten duuzend keer zoveel CO2 uit. En wat groeit er goed van CO2? Juist ja, planten en bomen.
Ja, de aarde warmt op. Maar dat zijn natuurlijke schommelingen, was in de middeleeuwen ook al zo.
Het milieu kun je beinvloeden. (bijv al die smog boven steden) Het klimaat niet.
Klimaathype. Klimaatwaanzin. Dat is het
*bereid zich voor op boze linkse bokkers*
Ik ben het met je eens dat het misschien overtrokken is. Er zijn inderdaad eerder grote schommelingen geweest maar dat wil niet zeggen dat we ons er niet mee bezig hoeven te houden en we het als onzin kunnen afdoen. En al is het niet nodig, als we de mogelijkheid hebben om goed met het milieu om te gaan dan vind ik dat we die kansen moeten grijpen. Maar het moet natuurlijk niet doorslaan zoals (jij net noemde) belasting op een koeienscheet...