nou moet ik zeggen dat ik wel kocht e.d. zelfs toen ik jonger was. Mijn ouders betaalde, ik betaalde hun terug. Er is toch niemand die weet dat je nog niet 18 bent. Voor mij ook niet nu pas begonnen hoor, ebayen. En ben toch echt dit jaar 18 geworden.
Pff hoe werkt dat nou precies met PayPal? (gezien de vorige pagina). Dat de één het meteen van zijn/haar rekening afhaalt of eerst stort op zijn/haar account. Maar ik heb mijzelf dus geregistreerd... alleen nog verder geen bevestiging of bank/creditcard nummer eraan gekoppeld. Maar ik kan sowieso een hongaarse rekening openen als het goed is, even donderdag naar de bank samen met mijn pa.
ik had op mijn rekening geen geld meer staan ( ) maar er werd dus door paypal geld afgeschreven en ik stond dus in negatief. Heb nu dus mijn negatief saldo opgewaardeerd, het geld dat dus nog nodig was, maar dat heb ik dus via paypal gedaan, zou binnen 4-7 dagen goed zijn... Heb ik het goed gedaan ?
nee ik ben nu klaar, alle biedingen zijn over lol kon gelukkig 50 euro naar mezelf overmaken van het geld voor de kleren maar djeez dacht dat ik nog wel iets had
Kaula
Geplaatst: 11-06-11 12:23
Nou ik heb de laatste tijd geen geluk zeg met ebay...
2 weken geleden een kapotte ring gekregen, zelfs het doosje was helemaal stuk. En ook nog eens een corsetje, die ik wilde gebruiken voor een historisch kostuum, waar de stof uit de naden glipt. . Beetje jammer dit, hopelijk zijn de volgende pakketjes wel goed.
heb je negatief feedback achter gelaten en de verkopers gecontacteerd? wat poedersuiker zeg
zou ik inderdaad ook doen! Vind ik niet kunnen!
Ik heb ook mijn pakjes nog niet. De eerste had ik al verwacht, die is vanuit UK gestuurd vorige week vrijdag.. en de rest is maandag verzonden vanuit VS en nog 1 ding is woensdag verzonden vanuit UK maar gaat naar ander adres in UK..
Maar nog niets hier erg jammer maar kan nog komen vandaag!
Kaula
Geplaatst: 11-06-11 12:27
Heb bij eentje geen negatief feedback achtergelaten, als stok achter de deur.. als het goed is word er een nieuwe gestuurd. Krijg ik die niet, dan ga ik negatief feedback achterlaten.
Bij het corsetje dacht ik dat het goed was, was ook erg snel verzonden, dus had al positieve feedback achtergelaten. Toch maar even de verkopen gecontacteerd en krijg ook hier een nieuwe verzonden. Word dus wel allemaal netjes opgelost, maar zou toch fijn zijn als het gewoon in een keer goed is.