Denk dat Jannepauli op rij afstand van mij zit? Tenminste zo iets kan ik me herinneren.....ik heb wel wat ruimte denk ik om volgende week spullen te halen!
Ik heb nog een tasje liggen met een paar kinderrijbroeken, zijn wel oudjes, maar wie weet. Ook nog een oud dressuurjasje maat 38.. Als je het wilt hebben kan ik het misschien weer bij die vriendin in rotterdam afgooien (wendy??)? Hoor het wel
Ja hoor,alles mocht weg.Heb alleen geen idee wat bruikbaar is of niet.Maar ik neem aan dat jullie dat kunnen uitzoeken.Was toevallig vorig weekend nog bij m'n ouders,maar helemaal niet meer aangedacht,omdat het toch pas weer voor volgend jaar zou zijn.... Laat maar even weten als je langs wilt gaan,dan laat ik dat even weten aan m'n ouders.
Heb gisteren nog even contact gehad met het doel. Ze willen heel graag paardenspullen, maar geen kleding. Dus mochten we nu kleding inzamelen dan breng ik dat naar Aqua voor de Stichting Manegepaardenpensioenfonds. Deze hebben in april (of mei ) een hele dag in het teken van de Stichting waarbij er ook een verkoop plaats vind van tweedehands paardenspullen.
Neem even contact op met Leliev. Misschien kunnen jullie ergens afspreken?
roosje78
Geplaatst: 28-02-11 08:51
Wil me ook graag aanbieden als chauffeur. Ik zit veel door het hele land heen en kan dan wel omrijden als het toch in de buurt ligt. Ook kunnen wij wel dingen bewaren tot het weggebracht gaat worden.
Graag hoor ik als het nodig mocht zijn om extra hulp te gebruiken!
Kom je ook in de buurt van Nijverdal? Daar moet nog het een en ander opgehaald worden bij Roxxiejj. De spullen kunnen dan afgeleverd worden in omgeving rotterdam (bij Zooist) of bij mij in den haag.
roosje78
Geplaatst: 28-02-11 09:53
Woensdag ga ik vanuit Raamsdonksveer naar Oldenzaal. Daar ben ik rond 2 uur en dan ben ik rond 3 uur klaar. Ik kan daarvoor of daarna langs Nijverdal rijden. Past dit?