Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
colinneke schreef:Vandaag een mevrouw
Verkopen jullie koekjes?
Ja mevrouw,hier liggen ze.
Ja want ze hebben ze allemaal opgegetendus nu moet ik nieuwe komen halen.
Het kwam echt zo over dat niemand die koekjes had mogen opeten.
Kyar schreef:Margoooo schreef:Herkenbaar.
Ik werk bij de McDonalds, en hoeveel mensen die wel niet zeggen: 2 happy meals en een voordeelmenu..
Ja daar heb ik toch niets aan
Ja dat maak ik ook regelmatig mee.
Of wijzend naar 1 vd borden boven ons, jaaaa doe mij die burger maar.
Welke burger bedoelt u ?
Nou die ( gast word lichtelijk aangebrand )
Oooo u bedoelt de tasty ?
Neeeeee die andere .
Echt je word er af en toe moedeloos van.
Of doe mij maar een euroknaller.
Ja welke van de 6 ?
Jasia schreef:Haha sommige mensen zijn echt leuk
Gisteren had ik iemand aan de kassa en nadat ik haar boodschappen had gescand gaf ze mij een AH-bonus kaart....
Op zich niet zo vreemd natuurlijk, maar ikw erk bij de Jumbo
LisaFaded schreef:Ooh echt erg. Ik werk ook bij de albert heijn.
Die man had flessen wijn het was in de zomer en erg warm. Dus ik leg die wijnflessen heel erg rustig tegen dat ding die schuift neer. Begint die vent te zeiken dat ik ze te ver neer leg en hij er niet bij kan. Ik zo ja maar. Niets ja maar dit is gewoon niet klantvriendelijk. Je hoort ze niet zo neer te leggen ik kan er helemaal niet bij. Dat ze jou achter die kassa laten zitten kan niet eens fatsoenlijk boodschappen voor de klant neerleggen.
Ik moest ze wel daar neerleggen anders gingen ze rollen. Me ouders stonden op me te wachten. Ik zei zo toen hij nog in stond te pakken tegen mijn ouders. Goh wat een chagrijnige mensen zijn er toch weer vandaag zeker last van een zonnesteek.
colinneke schreef:geen rare opmerking van een klant maar van een personeelslid
Mijn zusje en ik waren donderdag bij de action. Het was er giga druk dus flinke rijen bij de kassa.
Wij staan in de rij bij de kassa te wachten en naast ons stonden 2 turkse/marokaanse jongens van ongeveer 12 jaar.
Komt de leidinggevende (?) er aan en smijt de mandjes die onder de kassa stonden in het karretje waar ze in moeten staan en die soort van winkelwagentjes die ze daar hebben stonden ook niet goed dus de werden ook even goed gegooid.
Ze loopt naar de 2 jongens en vraagt of ze dit moeten ruilen. Ja zeggen ze en ze begint gelijk te roepen tegen hun dat ze dan niet eerst de winkel door mogen en ze zich bij de kassa moeten melden. Dus 1 van die jongens zegt dat het meisje van de kassa zei dat ze in de rij moesten gaan staan.
Ze draait zich om en het meisje aan "onze" kassa kreeg gelijk op der donder. Zegt onze cassiere dat zij dit niet heeft gezegd en dat Melissa dit heeft gezegd.
MELISSA DIT MAG NIET ZE MOETEN ZICH EERST BIJ DE KASSA MELDEN EN DAN IN DE RIJ GAAN STAAN. WANT JA....
Dit riep ze terwijl ze nog steeds bij die jongens stond dus naast mij. Heb der een aantal keer aangekeken van:![]()
![]()
![]()
![]()
De jongens moesten langs de hele rij wurmen en hebben zich bij Melissa gemeld. Toen liep mevrouw pas naar Melissa toe en ging ook achter de kassa.
Arme Melissa. Zij kreeg plein plubic de wind van voren. Een normaal mens doet dit achter of op een rustig tijdstip op een normale manier vertellen.
En dan vinden ze het gek waarom er daar zo veel persoon weggaat.
LisaFaded schreef:.....Me ouders stonden op me te wachten. Ik zei zo toen hij nog in stond te pakken tegen mijn ouders. Goh wat een chagrijnige mensen zijn er toch weer vandaag zeker last van een zonnesteek.
Shizzel schreef:Vandaag ging het soms een beetje verkeerd door de drukte. Mijn baas is ziek, en mijn andere baas begint ziek te worden waardoor het een beetje mis liep en sommige mensen iets langer moesten wachten dan normaal dus ik was een beetje gestresst. Komt er een man binnen die echt mijn dag heeft gemaakt.
"Twee friet zonder, een frikandel, een kroket, en een blije lach!"
Ik alles opschrijven, tot ik door had dat ik het laatste opschreef, en toen had ik pas door wat hij had gezegd. Ik heb wel goed er om kunnen lachen en was er wel meteen vrolijk door.Altijd leuk, klanten die echt moeite doen je vrolijk te maken!
Kim_89 schreef:mensen die gewoon zonder enig woord te zeggen afrekenen terwijl ik hen groet, het bedrag noem, hen een fijne dag wens, etc.