Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leo schreef:Wat een ellendige winkel zeg
Ik was er gister even wezen kijken met zus en broer, gewoon om eens te kijken wat het nou is. M'n vriendin vond het namelijk leuk. Mijn god, eens en nooit meer. Alsof er een bom ontploft was. De schappen die niet leeg waren hadden de inhoud kris kras hangen en over de grond liggen. Ben met m'n zus maar vast in de rij gaan staan zodat m'n broer en z'n vriendin nog konden rondlopen. Drie kwartier gestaan.
Echt. Nooit meer.
Leo schreef:Wat een ellendige winkel zeg
Ik was er gister even wezen kijken met zus en broer, gewoon om eens te kijken wat het nou is. M'n vriendin vond het namelijk leuk. Mijn god, eens en nooit meer. Alsof er een bom ontploft was. De schappen die niet leeg waren hadden de inhoud kris kras hangen en over de grond liggen. Ben met m'n zus maar vast in de rij gaan staan zodat m'n broer en z'n vriendin nog konden rondlopen. Drie kwartier gestaan.
Echt. Nooit meer.
ArabicQueen schreef:Ik ben er 2 weken geleden geweest ehct verslavend.. Had 436 euro uitgegeven en ik ging met 9 VOLLE tassen naar huis toe..
Had me zus aan de weg gezet die met de tassen zou wachten en toen ben ik de auto gaan halen omdat het niet te dragen was..
ArabicQueen schreef:Leo schreef:Wat een ellendige winkel zeg
Echt. Nooit meer.
Hahaha ja je moet er idd wel tegen kunnen.. Je ziet sommige mensen echt alles voor je neus weg graaien alsof het gratis is.