Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pytje schreef:pfffff, zucht, steun. Heb ik op de website gekeken voor het dichtstbijzijnde oplaadpunt/activeerpunt bleek dat hier in het dorp te zijn tot mijn verbazing. Dus ben ik naar de appie gegaan waar het ding zou moeten staan, maar die staat er dus helemaal niet. De dichtstbijzijnde is gewoon 45 km rijden met de auto!!!
_Tara_ schreef:@ Henrieke: Dat "activeren" is dus zeker wel nodig. Wat er nu op staat is een tijdelijk product. Voor 31 januari moet je je vaste product erop hebben gezet.
_Tara_ schreef:@ Adil: Zo'n tijdelijke ovchipkaart. Dus echt een tijdelijke pas? Kun je die niet scannen bij een NS-ticketautomaat om te kijken wat er nu al op staat?
Zie dat je in Duitsland woont, dat maakt 't er allemaal ook niet makkelijker op natuurlijk...
Szan schreef:Weet je heel zeker dat ie er niet staat? Het zijn kleine paaltjes (vind ik), dus je kan er ook overheen kijken.. Had ik althans een paar keer hier
Szan schreef:Klopt, Qbuzz in Groningen heeft ze nog niet.. Mijn vriend wilde met zijn chipkaart reizen daar, maar dat kon dus niet. Z'n papieren OV accepteerde ze ook niet, dus toen moest hij een strippenkaart kopen terwijl hij vrij moest kunnen reizenHij is maar gaan lopen voor die 20 minuten