Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nowornever schreef:Kijk dat de wissels bevroren zijn of wat dan ook daar kan ik me niet zo druk om maken. En dat ik later op mijn bestemming ben ook niet. Maar wat ik wel heel vervelend vind, is dat je zo min mogelijk geinformeerd wordt. En dan kijk je op je mobiel ns.nl en dat blijkt niet te kloppen. Ik snap dat ze dat niet kunnen bijhouden op internet. Maar dan moeten ze het op ze minst goed omroepen. En langere treinen in zetten, zou ook wel prettig zijn.
Karin schreef:Haha, ik liep het nog te denken: zouden er mensen uit dit topic hier rondlopen.
Unwritten schreef:Op krukken zou ik het helemaal niet proberenhet komt hier nu weer met flinke vlokken naar beneden.. ik ga morgen de gok naar Amsterdam echt niet nemen.
Zwitsal schreef:Unwritten schreef:Op krukken zou ik het helemaal niet proberenhet komt hier nu weer met flinke vlokken naar beneden.. ik ga morgen de gok naar Amsterdam echt niet nemen.
ik wel
moet morgen toch echt naar het politiebureau voor aangifte..
zucht..,
waarom kan dat dan ook niet in elk willekeurig politiebureau maar alleen in de stad waar het gebeurd is..