Mijn vader belde net vanuit het ziekenhuis, steven gaat nu helemaal onderzocht worden. Verder had hij geen koorts en was zijn bloeddruk normaal. Hij voelde zich nog niet goed, nog heel suf. dus allemaal duimen dat het niet ernstig is, en dat de infectie niet terug is... oh ik schijt m nu 7 kleuren....
ik ook! heel veel sterkte voor jullie allemaal! (vanaf de eerste bladzijde stille meelezer geweest maar wil toch nog zeggen dat ik je super dapper vind!)
Oooh nijmegen ik woon in elst Ik duim vooral mee want zulke dingen heb ik ook meegemaakt.
Mijn leraar waar onze hele klas erg goed mee kon omgaan is overleden aan een tumor. We kwamen ook in hart in aktie. En een kennis die heeft ook kanker maar het is weer opnieuw uitgezaaid en ze kan niet meer verder worden geholpen.
Maar ik ken ook een hoop mensen die beter zijn geworden!
dankjullie wel allemaal voor de steun! we weten ondertussen nog niets meer, steven is weer bij kennis. hij baalt ontzettend dat hij nu weer in het ziekenhuis is, hij hoopte er eindelijk vanaf te zijn.. ze gaan zo een ct-scan doen, alleen dat heeft volgens ons niet veel nut, omdat de vorige keer toen hij een infectie had in zijn hersenen dat ook niet te zien was op de ct-scan, maar alleen bij een mri scan, en die doen ze alleen doordeweeks.. dus allemaal nog steeds heel erg afwachten
Undefined
Geplaatst: 15-11-09 21:45
Ah wat sneu Echt heel veel sterkte! Ook voor je ouders en Steven natuurlijk..
Pinda_Dipje
Geplaatst: 15-11-09 21:56
Wij duimen voor jullie mee... Heel veel sterkte!
tryntsje
Geplaatst: 15-11-09 22:13
Ik lees nu pas het hele verhaal jeetje... en nu dit, veel sterkte jullie allemaal daar..
Hij wordt weer opgenomen in het ziekenhuis, ze willen hem ter observatie daar houden. verder weten we nog niets meer... argh wat haat ik het om te moeten wachten