Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
magic_lover schreef:Ja dan mag je eindelijk een keer hard, ipv die duffe 30 km weggetjes
Maar echt moeilijk is het niet, hoor van iedereen dat ze er zo tegen op zien 'de grote boze snelweg'maar valt best mee
Pluutje schreef:Pff, ik heb het gevoel dat ik het nooit leerBen ook nog niet op de snelweg geweest, maarja, eerst maar eens de rest een beetje onder de knie krijgen...
Aranel schreef:Jetske schreef:De Voorst komt uit Vollenhove. Maar ik woon zelf heel dichtbij kampen 10 minuten er vanaf en ik les altijd 1,5 uur.
ok, ik heb je wel eens voorbij zien komen op bokt, wist helemaal niet dat je zo dichtbij woonde
magic_lover schreef:Pluutje schreef:Pff, ik heb het gevoel dat ik het nooit leerBen ook nog niet op de snelweg geweest, maarja, eerst maar eens de rest een beetje onder de knie krijgen...
dat gevoel had ik de laatste 2x ook, 1e paar keren ging super, daarna wou het even niet meer, auto sloeg telkens af en weet ik wat voor onbenullige dingen allemaal.
maar vandaag ging het gelukkig weer gewoon goed, zonder afslaan of andere rare fratsen
komt wel goed
stefanvi schreef:patsur schreef:Aloha! Zat eerst in andere topic, maar die is gesloten.. Hier is het vast ook erg gezellig
Heb 9 mei mn rijbewijs gehaald (in 1x) dus ben al lekker een beetje aan het touren geweest.
Zaterdag mn eerste x terreinrijden met rijbewijs:
He, was jij in Katwijk op de zandtrial?
Bekend plaatje in ieder geval!![]()
Was er zelf niet overigens, maar heb genoeg foto's en verhalen gezien en gehoord van vrienden die er wel zijn geweest.
patsur schreef:KloptIk was er met zusje en paps met die beige defender en een groene discovery 2! lache dat er ook vrienden van jou zijn geweest, enig idee wie dat waren?
stefanvi schreef:patsur schreef:KloptIk was er met zusje en paps met die beige defender en een groene discovery 2! lache dat er ook vrienden van jou zijn geweest, enig idee wie dat waren?
Diverse mensen, maar misschien dat je je een (donker)rode Jeep Cherokee herinnert die daar kapot is gegaan? Bij het lostrekken is de voortrein krom getrokken en diverse dingen kapot gegaan, sleeptouw knapte ook een keer.
Voor de rest nog mensen met een witte Suzuki Jimny, een blauwe Suzuki Vitara, een oranje Suzuki Samurai enz.
Kijk anders ook eens op modderpoel.nl