Met de trein, deel 2.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarrieLeen

Re: Met de trein, deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:44

Maar wel een geniaal verhaal. :D Ik kan er ook altijd wel de humor wel van inzien. :+

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:44

ik weet niet zeker of ik het al eens heb gelezen maar het is iig wel grappig :j

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:47

Staat deze ook op omroephumor?
Goed verhaal iig, dat zou een vertraging voor mij voor een groot gedeelte weer goed maken!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:47

Daar komt ie me volgens mij wel bekend van voor. :Y)

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:56

Omroephumor.nl schreef:
In Naarden-Bussum, waar een eilandperron is met restauratie: "Dames en heren, wij naderen station Naarden-Bussum... En HC, doe mij maar zwart zonder suiker".

:+
En ik kom heeul vaak op N-B :) Kan mij dus goed voorstellen dat de conducteurs even snel de restauratie binnenwippen :D

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:57

:D
als je zo'n bericht krijgt met omroepen enzo is het wel grappig :))

rijd je vaak op dat traject inno? :) Zwolle-roosendaal en roosendaal-zwolle? :))

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:01

Pinootje schreef:
Omroephumor.nl schreef:
In Naarden-Bussum, waar een eilandperron is met restauratie: "Dames en heren, wij naderen station Naarden-Bussum... En HC, doe mij maar zwart zonder suiker".

En ik kom heeul vaak op N-B :) Kan mij dus goed voorstellen dat de conducteurs even snel de restauratie binnenwippen :D

:j :D Dat moeten ze dan alleen wel heel snel doen, treinen blijven daar nooit lang staan :P

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:04

haha, soms krijg je ook van die verhalen met het omroepbericht. : "We naderen nu torenstad Zutphen."

Naja, altijd beter dan heel onverstaanbaar 'Arnhem' of zo.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:13

Morgen mag ik weer van Zwolle naar Roosendaal :D . Ik zit wel een paar keer in de week op dat traject.

Ennuh, dat is wel een verreiste van een goede conducteur hoor, snel zijn in koffie halen :P .

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:15

lindatje schreef:
Pinootje schreef:

:j :D Dat moeten ze dan alleen wel heel snel doen, treinen blijven daar nooit lang staan :P

Maar nu snap ik al die vertragingen van ochtendspits (sprinters). Heb iig nog niet meegemaakt dat eentje optijd vertrok :=

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:18

Meen je dat? Ik vind dat de sprinters om 2 voor heel en 2 voor half eigenlijk altijd wel op tijd vertrekken, heb meer problemen met de treinen van 9 over heel en 9 over half :P

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:19

Inoterry schreef:
Morgen mag ik weer van Zwolle naar Roosendaal :D . Ik zit wel een paar keer in de week op dat traject.

Ennuh, dat is wel een verreiste van een goede conducteur hoor, snel zijn in koffie halen :P .

hoelaat? 8-)
ik mag om half 5 naar huis van school als ik geluk heb

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:20

Ik juist die van 2 voor heel/half.. Heb meestal 2 voor 8 's ochtends op maandag.. Zegt dat al genoeg? :=

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:20

Pinootje schreef:
Maar nu snap ik al die vertragingen van ochtendspits (sprinters). Heb iig nog niet meegemaakt dat eentje optijd vertrok :=

Dat doen we niet met vertraging hoor ;)

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:21

Dat is wel een hele drukke trein he? Ik vind die sprinter 's ochtends verschrikkelijk :D

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:21

Naaltje schreef:
Inoterry schreef:

hoelaat? 8-)

Dan hoop ik wel weer thuis te zijn eerlijk gezegd. Ik moet morgenochtend om 5 voor 7 beginnen :D .

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:22

Ik ook, brr.. Maar ik ga altijd in de gangpad staan zodat ik kan zitten vanaf Weesp :D

Ino, dat was als grapje bedoeld hoor :P

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:25

Ik probeer wel altijd een plekje te vinden := Je krijgt helaas soms wel wat boze blikken als jij net op dat ene plekje wil zitten waar iemand z'n tas heeft staan >;) Als ze een kaartje voor die tas hebben hoor je mij niet klagen, maar als dat niet het geval is wil ik graag zitten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:26

Inoterry schreef:

Ik ga donderdagavond van Arnhem naar Dieren, met de intercity :))

En dat verhaal over de tractie, geniaal :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:28

Er rijdt ook echt op dit tijdstip een toeterende trein voorbij :+

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:32

Inoterry schreef:
hoelaat? 8-)

Dan hoop ik wel weer thuis te zijn eerlijk gezegd. Ik moet morgenochtend om 5 voor 7 beginnen :D .[/quote]
hmm :=
ik heb hem om half 8 heen naar denbosch :) maar dat is roosendaal-zwolle en niet zwolle roosendaal :P ?

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:32

lindatje schreef:
Ik probeer wel altijd een plekje te vinden := Je krijgt helaas soms wel wat boze blikken als jij net op dat ene plekje wil zitten waar iemand z'n tas heeft staan >;) Als ze een kaartje voor die tas hebben hoor je mij niet klagen, maar als dat niet het geval is wil ik graag zitten :D

Ik vind dat altijd zo irritant.. Als het druk is neem ik altijd m'n tas op schoot..
En net wat je zegt, ze hebben toch geen kaartje voor die tas.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:33

Schiet me net weer iets binnen. Dit was in de tijd van de LOI reclame dat stoute Wouter de sneetjes van Merel kwam brengen. En toevallig hadden mijn collega en ik het daar net over gehad :P .
Komt er in Schiphol een mevrouw half paniekerig naar ons toe gerend of we een man hadden zien instappen met halflang grijs/bruin haar met een bruine jas en een hoed op. Nou ja, Schiphol, spits, 12 bakken, nee sorry. Maar wat is er aan de hand? Nou mijn man is zijn brood vergeten :D .
Nou mevrouw, gaaf dat brood maar aan mij, ik roep het dadelijk wel even om. Hoe heet uw man? (ben de naam kwijt, noem hem maar jan jansen). We zaten nog even aan een hele foute omroep te denken }> :+ . Maar hebben maar beschaafd omgeroepen of jan jansen zich even wilde melden bij de conducteur, met de vermelding in welk stel we zaten.
Komt er een geschrokken meneer jansen naar ons toe, want er is toch niks ergs aan de hand. Ik: nee hoor meneer, u bent gewoon uw brood vergeten. Maar ik vermoed dat u het bericht, meneer jansen, u bent uw sneetjes vergeten niet kan waarderen in zo'n volle trein :+ .
Man staat even beduusd te kijken en krijgt toch ineens een lachstuip _O- .

Maar nu ga ik slapen, morgen weer vroeg op :Z

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:34

Naaltje, ik moet via Rotterdam naar Zwolle, dus morgenochtend kom je me daar niet tegen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:34

Mijn tas staat altijd of onder de bank met de band over mn knie, of tussen mn voeten :j tenzij het zo rustig is dat er genoeg vierzitjes vrij zijn, dan magtie op de bank :)