Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pinootje schreef:Omroephumor.nl schreef:In Naarden-Bussum, waar een eilandperron is met restauratie: "Dames en heren, wij naderen station Naarden-Bussum... En HC, doe mij maar zwart zonder suiker".
En ik kom heeul vaak op N-BKan mij dus goed voorstellen dat de conducteurs even snel de restauratie binnenwippen
lindatje schreef:Pinootje schreef:
En ik kom heeul vaak op N-BKan mij dus goed voorstellen dat de conducteurs even snel de restauratie binnenwippen
![]()
Dat moeten ze dan alleen wel heel snel doen, treinen blijven daar nooit lang staan
Naaltje schreef:Inoterry schreef:Morgen mag ik weer van Zwolle naar Roosendaal. Ik zit wel een paar keer in de week op dat traject.
Ennuh, dat is wel een verreiste van een goede conducteur hoor, snel zijn in koffie halen.
hoelaat?![]()
ik mag om half 5 naar huis van school als ik geluk heb
Inoterry schreef:Morgen mag ik weer van Zwolle naar Roosendaal. Ik zit wel een paar keer in de week op dat traject.
Ennuh, dat is wel een verreiste van een goede conducteur hoor, snel zijn in koffie halen.
lindatje schreef:Ik probeer wel altijd een plekje te vindenJe krijgt helaas soms wel wat boze blikken als jij net op dat ene plekje wil zitten waar iemand z'n tas heeft staan
Als ze een kaartje voor die tas hebben hoor je mij niet klagen, maar als dat niet het geval is wil ik graag zitten