Waarom ben jij blij vandaag?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 16:12

Fly_high schreef:
Ik vind ze ook zo lief samen <3

Toos is trouwens allesbehalve zoet en deed eerst haar best om dat andere konijn levend op te vreten, ik hou van haar maar wat blijft het een eigenwijze kreng := zo baasje, zo beestje zeg maar :=

_O-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 23:42

Fly_high schreef:
Berichtje van de opvang gehad dat Toos een nieuw vriendje lijkt te hebben gevonden *\o/*

Het is wel de allergrootste jongen die ze hadden, ik ga echt zo stuk als ik de foto's zie _O-

[ [url=m/slLCgu.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 Wat een mooi duo zo!

Wanneer de liefde wederzijds is :P :+:
Afbeelding

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 10:14

Best een tijd geweigerd chatgpt te gebruiken, maar het is echt mijn redder in nood in mijn huidige project, snapte er zo niks van eerst! Helemaal blij dat ik eindelijk verder kom *\o/*

Wat heeft dit topic al een hoop pagina's trouwens :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 10:17

JudithGigi schreef:
Best een tijd geweigerd chatgpt te gebruiken, maar het is echt mijn redder in nood in mijn huidige project, snapte er zo niks van eerst! Helemaal blij dat ik eindelijk verder kom *\o/*

Wat heeft dit topic al een hoop pagina's trouwens :')

Ik was ook heel terughoudend met ChatGPT, maar als je het gewoon gebruikt als "verlengstuk" van jezelf is het een het een hele leuke tool om vastlopers op te lossen, te kijken of je nog iets vergeten bent of zelfs om stukken concreter/korter te maken.

taartjee

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 11:32

Om te vieren dat ik sinds 1 mei in dienst ben heb ik voor mezelf een flinke lego set gekocht die vandaag binnen komt! En heerlijk online geshopt!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 11:57

Ik heb een winkeldief betrapt, gisteren, dus niet vandaag, maar nu pas tijd om even te reageren hier. Was niet eens mijn taak, maar stond in de rij bij de kassa van de Decathlon om wat af te rekenen waar een antidiefstalbeveiliging op zat. Voor mij was iemand met gedragen schoenen onder de arm, en nieuwe schoenen aan, met achterop ook zo'n antidiefstalding. Maar die zat door een lus en zou je er zo af kunnen snijden zonder dat de schoen onbruikbaar werd.
Die persoon was al aan het prutsen geweest met de zelfkassa en had daar de schoenen ingehad, had ik toevallig gezien en trok ze daarna aan. Ik moest nog iets snel pakken en kwam dus achter deze persoon te staan bij de kassa. En er worden alleen sokken afgerekend.

Dus ik was aan de beurt en zeg gewoon doodleuk tegen de persoon achter de kassa: ik hoop dat je hier wel even dat antidiefstalding afhaalt en niet dat die blijft zitten zoals bij mijn voorganger die schoenen aanheeft en volgens mij niet heeft afgerekend.

Die man achter de kassa zegt schoenen? Ik zo ja, die persoon had schoenen aan die niet afgerekend zijn. Hierop roept degene die met mij mee is nog snel naar die persoon met die schoenen: Je vergeet iets. Hierop reageert die persoon wat aarzelend en laat wat vallen. Doordat het opgepakt moest worden kon de persoon achter de kassa vragen naar de schoenen.

Was de persoon vergeten af te rekenen, want de pinpas deed het niet bij de zelfscan, enz. Natuurlijk. Ging nog voor mij, en de persoon betaalde wel cash, ging nog even om 110 euro. Alle labels en merkjes waren al van de schoenen afgehaald in de winkel en dat was wat de persoon liet vallen. Ik weet niet anders dan dat je dat niet doet voordat je betaald hebt. En iets van 110 euro vergeten af te rekenen kan er bij mij ook niet in. Maar goed, omdat er dus betaald werd, werd er verder niet moeilijk gedaan door de persoon in de winkel.
Hierna was ik aan de beurt, kreeg nog een bedankje voor het zien dat de schoenen niet afgerekend waren. En bij het naar buiten lopen zagen we de persoon van de schoenen nog staan. Ik kreeg niet zo'n vriendelijke blik toegeworpen.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 12:04

black_kelpie schreef:
Fly_high schreef:
Berichtje van de opvang gehad dat Toos een nieuw vriendje lijkt te hebben gevonden *\o/*

Het is wel de allergrootste jongen die ze hadden, ik ga echt zo stuk als ik de foto's zie _O-

[ [url=m/slLCgu.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 Wat een mooi duo zo!

Wanneer de liefde wederzijds is :P :+:
[ [url=m/NUfDjR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh die is ook zo schattig <3

Ik wil meer slangen maar mag niet van mijn vriend ;(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 12:22

Fly_high schreef:
Ik wil meer slangen maar mag niet van mijn vriend ;(

Zet 'm het huis uit.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 12:29

Gisteren was ik blij omdat ik het laatste boek van de zeven zussen thuisgestuurd had gekregen van m'n schoonmoeder.

Vandaag ben ik geërgerd dat ie uit is, ik wil meer. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 13:08

Roosch schreef:
Gisteren was ik blij omdat ik het laatste boek van de zeven zussen thuisgestuurd had gekregen van m'n schoonmoeder.

Ik heb godzijdank weinig tijd om te lezen dus ik ben nog wel even zoet denk ik. _O-

Was het goed?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 13:23

Ik vond hem geweldig en ben echt even sip dat ie uit is en dat ik zo snel lees. :') had er anders nog wat langer van kunnen genieten. Durf nu niet goed een ander boek te pakken want zal alleen maar tegenvallen. :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 13:24

Heb je dat andere boek van haar over die kostschool ook gelezen? Is echt een aanrader! :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 13:25

Ja, die heb ik vorige week uitgelezen! :)) ik heb heerlijk een paar weken vakantie tussen twee banen in en lekker de rust om veel te lezen. Maar mijn boekenstapel krimpt zo wel hard..en met mijn leestempo m'n banksaldo ook.. :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 14:13

De caissière vandaag <3. Was mijn boodschappen aan het afrekenen en daar zat een klein flesje wijn bij voor de pastasaus. Wilde ze even checken of ik ouder dan 25 was... Zag ze heus wel _O- Maar extra lief aangezien ik over twee weken 40 wordt dus even een (gelogen/door haar gemaakte :') ) egoboost!

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 15:37

Dat ik nog zonder dat ik het wist een stuk of wat hema cadeaubonnen en fashioncheques in mijn portemonnee had met bij elkaar een leuk bedrag, uiteindelijk niks bij hoeven te betalen :D

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 19:12

55 pakjes hooi binnen gehaald voor de winter.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 23:08

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Bijtjes. <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 00:02

Vakantiegeld is gestort *\%/*

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 09:12

Mijn vakantiegeld is een heel stuk hoger dan ik gedacht had. Mooie meevaller :).

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 10:47

Vandaag mijn laatste examen!! **\O/** *\o/*

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 13:36

Roosch schreef:

Die pil van 800 bladzijdes?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 14:08

Die ja :))

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 14:31

Vakantiegeld al uitgegeven....nieuwe bank en stoel voor in huis!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 16:23

Weer thuis *\o/* vakantie is leuk maar weer thuis bij beestjes en eigen bed is ook errug fijn _/-\o_

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 21:11

Stoute schoenen aangetrokken en negen nieuwe visjes gekocht voor de vijver.
Net gespannen. Doei reiger. Krijg de kikkerdril in je snavel!