Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tigress schreef:Dat ik vanmorgen eindelijk het antwoord heb gekregen op een probleem wat ik al zó lang heb, en waar ik me jaren voor heb geschaamd omdat ik dacht dat het aan mezelf lag. Dat ik mij niet goed zou onderhouden, dat ik onhygiënisch wasZoals het nu lijkt komt het allemaal bij een type eczeem vandaan waar ik als baby al last van heb gehad en wat in mijn tienerjaren weer is teruggekomen (en helaas niet is weggegaan sindsdien)
Puzzelstukjes vallen op hun plaats. Dingen waar ik al jaren last van heb en allemaal los van elkaar heb gezien, lijken wel degelijk allemaal met elkaar in verband te staan. De opluchting die ik voelde toen ik hoorde dat het niet aan mij lag, en tegelijkertijd de opluchting dat ik nu aan de slag kan ermee zonder schaamte en ook echt met genezing (nouja, symptoombestrijding, maar gezien de last die ik ondervind voelt dat al als genezing) ervan bezig kan, voelt als een hele stap voorwaarts
Fly_high schreef:Berichtje van de opvang gehad dat Toos een nieuw vriendje lijkt te hebben gevonden![]()
Het is wel de allergrootste jongen die ze hadden, ik ga echt zo stuk als ik de foto's zie![]()
[ [url=m/slLCgu.jpg]Afbeelding[/url] ]