Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 08:33

Sinds ze hier in haar peuterbedje ligt ze stiller. Ze heeft hier het dikke deel van de puckababy aan een pyjama en een dekbedje. Daar lag ze vanmorgen nog lekker onder.

Gefeliciteerd nog mizzmontana

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 08:44

Wat vervelend peppertree, hopelijk trekt het snel weg!

Igv laarsjes hierboven zijn idd erg mooi :))

Ben benieuwd naar het keukentje dat het uiteindelijk geworden js Tita!

Hier slaapt meneer even onder een dekentje nadat hij dwars door alles heen geplast had en de gevoerde slaapzak moet drogen... gaat eigenlijk ook prima

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 09:31

MaritB schreef:
pmarena schreef:
Ja Kavat dat is wel een alternatief inderdaad :j

Die heb ik een poosje geleden een keer bekeken bij iemand. Zoals die er uitzagen zouden die wel breed genoeg zijn. En wolgevoerd en voering uitneembaar, dus dat is wel handig. Ik vind ze alleen nog vrij stug en die verhoogde hiel staat me niet aan. Wil echt liever iets platters :)

IMJ: Ik vind van wel :j Wil zelf ook niks anders meer sinds ik "barefoot" schoenen draag +:)+

Meningen van "experts" zijn er over verdeeld. De ene schoenenboer zweert bij stevige, harde, voorgevormde schoenen maar de ander zweert bij hoe minder een schoen je voet in de weg zit of manipuleert, hoe beter. Het laatste vind ik logischer. Mijn paardje heeft ook geen ijzers. Je wilt dat de voet zijn werk kan doen en dat kan in principe het beste door er niet teveel aan te rommelen en manipuleren :)

Druppies daar hoor ik wisselende verhalen over qua breedte. Toevallig zag ik ze eergisteren in een winkel staan en zag ik dat ze er toch vrij smal uitzien, dus die vallen in principe af. Hebben die ook een winterversie eigenlijk? Gewone rubberlaarsjes hebben we al :)

Ik ben daar niet helemaal mee eens. Zonder schoenen heb ik bij elke stap pijn. Ik heb erge platvoeten, niet op tijd zolen en altijd scheef gelopen, heb echt veel pijn gehad in die periode.. 11 jaar was ik.

Toen een tijd zolen en daarna niet meer. 2 jaar geleden weer zolen en beduidend minder pijn.. En zelfs nu met hele dag staan en lopen wel weer klachten..

Vandaar het "in principe" :j
Je hebt natuurlijk altijd "probleemvoeten" die het niet goed zelf kunnen.
Wat op zichzelf natuurlijk ook juist weer veroorzaakt kan worden door verkeerde schoenen...

Vandaar dat ik van mening ben dat je voeten zoveel mogelijk met rust moet laten en zoveel mogelijk de kans moet geven om zelf te ontwikkelen en goed sterk te worden. Lukt dat dan niet dan kan je altijd nog de boel gaan manipuleren / vervormen / ondersteunen als je denkt dat dat beter gaat zijn :)

Maar dat vind ik eigenlijk met vrijwel alles: geef het zelf alle kans voordat je er tegenaan gaat bemoeien. Het "don't fix what isn't broken" principe :P Maar zoveel mensen, zoveel ervaringen en zoveel meningen en dat is helemaal prima :)

Oeh sterkte met de misselijkheid enzo Pepper.... :(:)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-18 12:03

Misselijk zijn is zo rot peppertree! Sterkte.

Hier wilde kind vannacht opeens een boxpakje aan :+
Heeft al een tijdje gewone pyjama’s omdat pakjes voor baby’s waren. Maar ze paste nog net hierin. Maar vanmorgen moest het toch maar snel uit.
Is dan opeens ook niet meer passend bij het kind ofzo.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 12:14

Hier is het krijtwit broekje ook binnen <3 Wat een fijn stofje, nu wil ik de blauwe ook :D

Afbeelding

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 12:43

Oh mooi broekje

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:13

De gouden van krijtwit is ook erg gaaf

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:43

Dat velvet zo als broekje vind ik minder. Maar ben niet zo van dat soort stofjes

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:05

Oh ik vind het geweldig <3 als je het goed weet te combineren kan het zo leuk zijn.

Ik heb vandaag een velvet trui gekocht voor dl en ben voor me zelf met velvet wol een hoofdband aan het haken.

Mizzmontana nog gefeliciteerd! :)

Edit; deze trui! Gaat eerst heel oversized zijn dus lekker combineren met een strakke grijze jegging denk ik. Kleur is lastig op de foto te krijgen maar is soort van oudroze.
Afbeelding

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:25

Ik ben dol op velvet, velours, fluweel :D
Onze bank en fauteuil zijn ook van velours :D

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:37

Vandaag naar de sample sale van chaos and order geweest, goed geslaagd, heel fijne kwaliteit. Van 50 voor 15 per trui <3

Afbeelding

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:39

Ik heb voor B een velours trui, die is zo lekker <3
Die roze hierboven is ook erg leuk!

Het broekje is niet zo mijn ding, zou ook bang zijn dat het snel zou slijten geloof ik.

Mooie truien Bayja!

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:42

Ja zou het broekje niet aandurven qua slijten bij kruipende kindjes.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:44

we hebben één zwart velours broekje met bretels maar dat is ook wel de grens, en geen legging maar echt een broekje. Leuk voor kerst en deze winterse dagen maar verder vind ik het wat te heftig.

Mooie truien Bayja, zou ze voor onze spruit nog wat heftig vinden maar bij een iets ouder jochie zijn ze vast stoer!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:47

Leuke truien voor grotere jongentjes :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 17:03

Mijn zoon kruipt heel snel. Daarom koop ik geen velvet.
Mooie truien. Die sample sale had ik ook gezien maar veels te ver weg

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 17:05

Ja de truien zijn ook voor de oudste, wordt in februari 4.
Ja hij was voor mij ook niet heel erg in de buurt , uurtje rijden maar was een leuk half dagje weg :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-18 17:06

Mooie truien idd!

Ik heb een velvet mini rodini Jurk voor Juul en een ralph Lauren kerstjurk. Verder ben ik niet zo van velvet/velours. Deze twee jurken was ook echt buiten mijn comfort zone.
Net als badstof voor kleren.

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 17:16

_lautje_ schreef:
Mooie truien idd!

Ik heb een velvet mini rodini Jurk voor Juul en een ralph Lauren kerstjurk. Verder ben ik niet zo van velvet/velours. Deze twee jurken was ook echt buiten mijn comfort zone.
Net als badstof voor kleren.

Maar badstof is ook puur omdat het lekker zacht is. Zou ik ook nooit kopen. Velours kan heel chique zijn en badstof echt niet.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 17:20

Badstof alleen voor pyjama’s en handdoeken, anders komt het er hier niet in idd :o

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 17:20

Afbeelding
Deze is van nicky velours en dat is het enigste dat ik daarin heb. Kleurtje staat haar zo gezellig :)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 17:34

Dat velours houdt hier prima en Cruz kruipt echt maximaal veel :j

Gefeliciteerd MM!

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 17:34

Maar nicky velours is veel minder glimmend. Het glimmende velours vind ik persoonlijk wat minder mooi. Ik heb de Mingo velvet legging, die vind ik erg mooi.

Leuk stijltje heb jij Emoe!

En Baya goed geslaagd ook. :D

Wie had hier nou die MUtable? Bevalt dat?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 17:37

We willen hem wellicht nu vast gaan bestellen, met de korting van black friday. Gaat hij mooi nog een tijd op zolder. Scheelt best veel nu.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 17:38

M_i_R schreef:
We willen hem wellicht nu vast gaan bestellen, met de korting van black friday. Gaat hij mooi nog een tijd op zolder. Scheelt best veel nu.

Precies mijn gedachte. :D Hij lijkt me ideaal, maar ik vind hem ook nog wel wat aan de prijs.