Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Ik las het en ik dacht "dat heb ik eerder gelezen".

_San87_ schreef:De plank waar de tv op staat, hangt eindelijk!
Moet nog wel e.e.a. aan decoratie neerzetten/aanpassen, maar happy.
maar al die brokjes en ander hooi lust ik toch niet zo, ben blijkbaar een waardeloos vervangend konijn
Fly_high schreef:_San87_ schreef:De plank waar de tv op staat, hangt eindelijk!
Moet nog wel e.e.a. aan decoratie neerzetten/aanpassen, maar happy.
Nou nu willen we foto's als het zo'n belangrijke plank is![]()
Ik heb een konijnenopvang gevonden waar Toos deze week nog op singlesvakantie mag, zo blij mee! Aanleiding is uiteraard niet heel positief maar ben wel heel blij voor Toos![]()
En voor mezelf eigenlijk ook een beetje, ze eet momenteel namelijk alleen als ik met haar mee eetmaar al die brokjes en ander hooi lust ik toch niet zo, ben blijkbaar een waardeloos vervangend konijn
.
?
) en ben toen meer van zijn werk gaan kijken. Via die weg ben ik geïntroduceerd aan de Noordse films en begonnen met Deens te gaan leren en dat is eigenlijk verder geëscaleerd tot waar ik nu ben.
We hebben al wel wat ge-DM'ed en we hebben elkaar al eerder een kwartiertje gesproken, maar nu heb ik 1-op-1 tijd.
(Dit is overigens zijn idee geweest en niet de mijne
)

maar er zijn ook andere ganzen en dat zijn inderdaad geen knuffelganzen. Dat is gewoon eten geven en wegwezen hahaha
ben al eens een keer eerder geweest en heb toen oordoploos ervaren wat voor herrie eruit komt. Niet nog een keer