Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 17:32

Door diverse dingen geen tijd om te posten. Wel even feliciteren :j

Mizzmontana gefeliciteerd. *\o/* *\o/*

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 17:32

Leuk setje hoor Liti!

Heb een setje met muts&sjaal, maar kan niet kiezen...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En deze jasjes hebben we. Donkerblauw, Beige en Roze bont. Vind de oortjes van t mutsje wel scheetig, maar denk een beetje te kleurloos. Die met die kleurtjes op zich leuk en de bordeaux ook. Denk dat die het meest sprekend is. Wat vinden jullie?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_lautje_

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-18 17:50

Ik
Zou voor iets gaan wat een beetje kleur heeft. Anders wordt het een vlek vanzelfsprekend kleur. En wat variatie is denk ik spannender en sprekender

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 17:52

Proficiat MM!

Michelle ik vind de rode het mooist!
Al staat het roze wel leuk bij het laatste jasje. Maar mijn stem gaat naar de bordeaux rode! :D

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 18:00

Ik heb nu beenwarmers voor als ze in de draagzak of doek mee gaat. Lekker warm

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 18:27

Beenwarmers zijn cool!

Ik zou voor het rode setje gaan Michelle. Staat prachtig en straks in de winter mooie buitenfoto’s in de sneeuw :))

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 18:46

Ik vindt het bordeauxrode setje het leukst!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 19:58

Gefeliciteerd MM
Lekker genieten ik mis het zwanger zijn best wel

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 20:00

Gefeliciteerd MM

Hier blijft echt niks op zijn hoofd zitten. Alles moet er gelijk weer af. Dat wordt nog wat van de winter. Eigenlijk hetzelfde met handen en voeten. In de winkels ook constant opletten of alles nog aan zijn voeten zit

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 20:50

Gefeliciteerd MM <3

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 21:26

Gefeliciteerd montana! En wat een goed idee, beenwarmers. Ga ik ook eens naar op zoek!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 11:26

Gefeliciteerd!

Die van ons hield ook niks op zijn hoofd, op een gegeven moment lukte het wel met van die mutsen met oorflappen en bandje onder de kin, gelukkig :j

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 11:27

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 11:29

Geinig! Die glimt je tegemoet :D
Mooie rustige kleuren :)

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 11:36

Dank! Had hem gevonden en pas nadat we hem gekocht hadden zij mijn man: past ie tenminste ook een beetje bij de woonkamer beneden. Heeft dat fietsje inderdaad exact dezelfde kleur als de kalkverfmuur die we hebben (en bij het groene tuinbroekje van de H&M :D). grappig hoe smaken kunnen veranderen. Vroeger was ik echt van de 50 tinten blauw, maar nu vind ik zoveel meer kleuren leuk!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 11:43

Oooh hij is leuk!

Wij hadden die ook op ons lijstje, of de angels and bandits. Voorkeur voor de trybike, maar zag de angels liggen bij schoonouders :D

Dan wordt het volgend jaar het fietsje voor 2 jarige haha

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 11:46

_lautje_ schreef:
Echt een heerlijk najaarssetje Liti!
Beenwarmers is wel een goede! Trek nu vaak geen jurkje aan als ik weet dat we naar buiten gaan omdat ik bang ben dat ze het koud krijgt. Maar zo is dat goed op te lossen.

Hier heb ik vrij hoge leren laarzen voor haar van shoesme (smalle, want er zit verschil in). Wat langere jas erbij en dan liefst een dikke legging of maillot!

Wat leuk litilaura! en een blij kind is het meest belangrijk!

Michelle, ik vind de onderste set haar het mooist staan :D

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 12:42

Gefeliciteerd MizzMontana! Leuk!!! :)

Mooie helm, blink blink, wel vaak even oppoetsen :P

Michelle: ik vind het donkerrode setje met witte stippels erg leuk! Ook het roze setje met 2 pompons op de muts is erg schattig. Zo'n furry jasje is niet helemaal mijn smaak, vind de kleur wel erg bleek.

Dat onderste jasje met de roze shawl is erg leuk :)

Ik heb laatst weer veel sokken en nieuwe mutsjes gekocht voor Daniel :) Twee dikke mutsjes met pompons, gewoon van Zeeman en Wibra :P En nog wat dingetjes, was echt een middagje shoppen met Daniel en dan bij de Hema, waar we de knoop doorgehakt hebben wat zijn naam zou worden :P , geluncht. Ik een broodje vegaburger, Daniel zijn flesje :D

Afbeelding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 14:59

Ik geef de zoektocht naar de perfecte winterlaarzen op... volgens mij bestaan ze gewoon niet.

Mocht iemand ze stomtoevallig tegenkomen, geef even een gil :P

Minimale eisen:

- waterdicht / geschikt voor plassen en modder
- zeer soepele, dunne en platte zolen (geen hak)
- mooi breed en rond bij de tenen
- geschikt voor hogere wreef
- warme voering, allerliefste echte wol maar ivm niet te vinden hoeft dat niet per-sé

Ik zie best wel hele leuke laarzen voorbij komen maar daar passen de voeten van die kleine van ons nooit in (bestaan er eigenlijk kindjes die wel in een punt toelopende voeten hebben?) of er zit een hak / veel te stijve zool onder -O-

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 15:03

Daar ben ik ook wel benieuwd naar :=

Ik had En fants gekocht, maar ik krijg zn voetjes daar gewoon niet in.. Bergsteins zijn te smal bij de schacht en ik vind de voeding te dun voor de winter, druppies heb ik nog niet besteld, maar betwijfel of die dan wel goed zijn.

En bij voorkeur soepel idd. Al denk ik dat dat wel lastig is, icm warm? Er zal toch een redelijke (isolerende) laag tussen voet en grond moeten zitten, ‘s winters?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 15:04

Gister Druppies gescoord voor 15 euro. Gloednieuw op de markt
Afbeelding
Wonderbaarlijk genoeg vind hij deze helemaal geweldig en trekt ie ze zelfs zelf aan, zie bovenstaande foto

Druppies zijn vrij smal volgens mij

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 15:07

Nou.. post weg..

Hoeze perse plat? pmarena? Is dat bij zulke grote kinderen nog steeds aan te raden? De meeste kinderschoenen van die maat hebben ook een simpel hakje..

Een regelaars lijkt me sowieso niet heel best voor echt dagelijks gebruik, aan de andere kant denk ik dat dure schoenen (die ik zelf dus ook koop hoor!!) wat overrated zijn.. Ik vraag me af of kinderen met schoenen van scapino echt veel slechtere voetjes hebben/krijgen..

Ik

rossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 15:22

pmarena schreef:
Ik geef de zoektocht naar de perfecte winterlaarzen op... volgens mij bestaan ze gewoon niet.

Mocht iemand ze stomtoevallig tegenkomen, geef even een gil :P

Minimale eisen:

- waterdicht / geschikt voor plassen en modder
- zeer soepele, dunne en platte zolen (geen hak)
- mooi breed en rond bij de tenen
- geschikt voor hogere wreef
- warme voering, allerliefste echte wol maar ivm niet te vinden hoeft dat niet per-sé

Ik zie best wel hele leuke laarzen voorbij komen maar daar passen de voeten van die kleine van ons nooit in (bestaan er eigenlijk kindjes die wel in een punt toelopende voeten hebben?) of er zit een hak / veel te stijve zool onder -O-

Kavat regenlaarzen al geprobeerd? Zag ze op zalando voorbij komen. Lijke me vrij breed te vallen. Hebben uitneembare wollen laars bij voor winter.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 15:58

Ja Kavat dat is wel een alternatief inderdaad :j

Die heb ik een poosje geleden een keer bekeken bij iemand. Zoals die er uitzagen zouden die wel breed genoeg zijn. En wolgevoerd en voering uitneembaar, dus dat is wel handig. Ik vind ze alleen nog vrij stug en die verhoogde hiel staat me niet aan. Wil echt liever iets platters :)

IMJ: Ik vind van wel :j Wil zelf ook niks anders meer sinds ik "barefoot" schoenen draag +:)+

Meningen van "experts" zijn er over verdeeld. De ene schoenenboer zweert bij stevige, harde, voorgevormde schoenen maar de ander zweert bij hoe minder een schoen je voet in de weg zit of manipuleert, hoe beter. Het laatste vind ik logischer. Mijn paardje heeft ook geen ijzers. Je wilt dat de voet zijn werk kan doen en dat kan in principe het beste door er niet teveel aan te rommelen en manipuleren :)

Druppies daar hoor ik wisselende verhalen over qua breedte. Toevallig zag ik ze eergisteren in een winkel staan en zag ik dat ze er toch vrij smal uitzien, dus die vallen in principe af. Hebben die ook een winterversie eigenlijk? Gewone rubberlaarsjes hebben we al :)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 16:04

Die helm is kei stoer een hele mooie kleur zeg.

Volgens mij zijn we ook het enige topic wat 22blz verlaat is