Hier hangt die grote wolk ook boven en nu is het ook even droog.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suze_ schreef:jaaaa
er was hier net onweeeer *wieieieheoeoeoeoe*
eindelijk
Unwritten schreef:Nog geen 5 minuten geleden sloeg hier in de Pieter de Hoochweg Rotterdam keihard de bliksem in aan de overkant
Unwritten schreef:Nog geen 5 minuten geleden sloeg hier in de Pieter de Hoochweg Rotterdam keihard de bliksem in aan de overkant
Nouks schreef:Unwritten schreef:Nog geen 5 minuten geleden sloeg hier in de Pieter de Hoochweg Rotterdam keihard de bliksem in aan de overkant
Ik hoorde het hier rond die tijd ook effe heeeeel hard rommelen etc, verder geen onweer gezien of gehoord maar rond die tijd wel heel even behoorlijk fanatiek... Kwam echt uit 't niets dan zeker? Of hebben jullie daar wel langer onweer gehad?
Unwritten schreef:Het kwam echt uit het niets, gewoon een enorme lichtflits, alles wit, en toen de knal.
Mn tante (woont in Delfshaven), had mn vader aan de telefoon en vertelde dat het dus in Rotterdam een hele harde knal was. Vader vroeg of ik het gemerkt had, dus ik: Ja, dat was dus in het torentje van of mijn school of die ernaast. Maar iedereen zegt dat het onze school was