Voor mijn wensdag heb ik inmiddels een erg leuk idee. Het moet natuurlijk eerst met hen besproken worden enzovoorts maar als ik weet of het een kans heeft zal ik het zeker laten weten 
@ sexy_back : Het is inderdaad een deur, de deur van de 'tiener-kamer', waar alle BNers die op de afdeling langskomen hun handtekening opzetten ! 
@ sjorsie : Nee, nog geen examenstunt gehad, geen idee of daar bij ons op school nog wat aan gedaan wordt eigenlijk 
Nou, vanmiddag dus examens gedaan en qua punten zit ik op 36 van de 49, mijn cijfer zal dus tussen een 6,6 en een 8,6 liggen, afhankelijk van de normering. Best redelijk dacht ik zo
Helaas ging het aan het begin van de avond even allemaal weer flink de mist in. Zoals ik een aantal dagen terug al vertelde had ik last van een griepje/verkoudheidje. De kuur is toen toch doorgegaan omdat ik geen koorts had, maar door de kuur is het wel verergerd. Ik heb het constant erg benauwd, veel hoesten, en vandaag werd het zo erg dat we besloten maar weer het ziekenhuis te bellen. Helaas wisten we voor we gingen bellen eigenlijk al hoe laat het was ; we moesten weer heen. Gelukkig hoefde we niet helemaal naar Amsterdam maar konden we terecht in het ziekenhuis hier in de buurt, het Zaans Medisch Centrum. Daar aangekomen naar de kinderafdeling gelopen en gelijk aan de apparatuur gelegd, ze dachten namelijk aan een longontsteking (gezien het groene slijm waar ik 's morgens last van heb) of een longembolie (gezien de trombose die ik in januari gehad heb). Het zuurstofgehalte in mijn bloed was echter 100%, dus dat was gewoon goed. Toen besloten maar even longfoto's te laten maken, maar het enige dat daarop te zien was was slijm. Omdat ik verder geen pijn heb met ademhalen en ook geen koorts heb mocht ik, na overleg tussen de arts in het ZMC en mijn oncoloog in het AMC, toch weer naar huis. Ik was helemaal opgelucht, ik zag mijn paar vrije dagen alweer helemaal in de soep vallen
! De benauwdheid wordt nu toegeschreven aan toch nog een staartje van de verkoudheid, viel verder weinig aan te doen. Als enige tip kreeg ik mee: 'Hoesten is goed'
dus dat doe ik dan maar vrolijk. Hoop dat het snel wegtrekt want ik slaap er ook erg slecht door. Als ik plat ga liggen krijg ik het enorm benauwd, maar wanneer ik wat rechter op ga liggen met kussens etc kan ik weer niet slapen, lekker dubbel..
Verder niets te melden! morgen nog even een dagje genieten van de rust en dan overmorgen weer bloed laten prikken en een shotje Vincristine (chemo) halen
!
Liefs!