farrier schreef:gatv. het sneeuwt alweer hier in Goor. geprobeerd om met de trailer naar een binnenbak te komen, maar we komen niet eens van het erf af of we zitten al weer vast.
Woow!! Bij ons is de sneeuw alweer bijna weg!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
farrier schreef:gatv. het sneeuwt alweer hier in Goor. geprobeerd om met de trailer naar een binnenbak te komen, maar we komen niet eens van het erf af of we zitten al weer vast.
rowo schreef:We kregen net weer de schrik van ons leven, de stroom viel weer uit!!! OMG, d88 we.. We zitten nu al meer dan een dag op noodstroom.. Ik kom uit, je weet wel het onderhand oh zo bekende plaatsje, Haaksbergen... maar gelukkig was na 10 minuten de stroom er weer. Waarschijnlijk was de diesel van de aggregaten op ofzo...

Wil nu echt wel eens een flink pak sneeuw eigenlijk

ligt daaronder nog een dik laag ijs. Whoppa. Ik ben op het schoolplein bijna achteraf gevallen haha
Let op bijna. Zag er dus niet uit. Een turkse jongen deed me nog na, aardig van je
Anyway. Ik heb er wel genoeg van. Ik heb zo gewoon autorijles! Vind het wel gaaf haha! Ben blij dat de instructeur nog niet heeft afgebeld.