Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kusia schreef:Ik vind het trouwens geen repect hebben voor de familie en vrienden van Theo van Gogh dat er zo een foto (die in de Telegraaf staat) gepubliceerd wordt.
Kimmes schreef:Nee,dat dacht ik ook meteen.
Mijn dochter (van 12) zei,toen ze die foto zag:tjonge,jonge,wat zetten ze dat weer lekker in de krant.En mijn reactie daarop was idd:ja,en de familie zal hier vast niet blij mee zijn
Fitzroy schreef:Sorry, maar als ik dan die uitspraken hoor van die Marokkanen bij de moskee net bij TweeVandaag, dan vind ik het niet gek dat de afkeer van de Marokkaanse gemeenschap steeds groter wordt.
Deze mensen keurden de moord niet af, ze vonden het zelfs begrijpelijk.
Ik vond dat de Marokkaanse wethouder Aboutaleb van Amsterdam wel een hele goede uitspraak had: Als je je niet kunt vinden in de normen en waarden van dit land, pak een vliegtuig en vertrek!
youngster schreef:Amen.. ik heb bv ook moeite met de tokkies, dat zijn toch echt nederlanders..
runningkawa schreef:Ik heb ook steeds gehoopt dat het Bush niet werd, maar aan de andere kant, hij doet tenminste wat aan dat uitschot.
En alle andere in de wereld laat het maar door gaan, tot hoever?
nee, ik weet het wat dat betreft niet meer, zeker niet meer na gister.
Stennisje schreef:Ik hoorde dat het zoontje van van Gogh moest overgeven toen hij vanmorgen de Telegraaf zag.
Ik vind het best dat er aandacht aan een moord wordt besteed, maar dat kan ook wel wat minder.
Bij die jongen en de rest van de familie blijft dat beeld als op het netvlies gegrift.
Kayla schreef:Met zo'n instelling waarschijnlijk niet nee.
Charlotte schreef:Het wordt tijd dat de boel escaleert, voordat er een soort koude oorlog ontstaat in ons land.
Wat ik niet snap; moslims willen hier geaccepteerd worden, waarom staat er dan niemand op uit die cultuur, maakt een vuist met alle anderen tegen degene die het voor hén verpesten!!!!
Nederland wordt echt de vernieling ingeholpen, en de politici blíjven toekijken ipv iets te doen. Ze moeten eens een kei hard beleid voeren, dan is alles zo opgelost, maar er moeten blijkbaar eerst heel veel slachtoffers vallen voor men dit door heeft
runningkawa schreef:En jaren (en nog) met buitenlanders op mijn werk om te zijn gegaan, is mijn menin ook aanzielijk veranderd...alleen niet positief..