Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:18

Als je de site leest Leentje zie je dat Omnicum nogal trots is op het feit dat ze 'kanker kunnen genezen'. Een en ander kan best heel goed met elkaar te maken hebben.

Hou me ten goede, ik hou mijn benen wel op de grond maar ik vind dit zaken waarbij je met alles rekening moet houden. Ik kan me dan ook heel goed vinden in wat de reactieplaatster heeft neergezet.

leentje

Nathalie schreef:
Zover ik weet zijn ze niet met eigen auto. Vader zei namelijk aan de telefoon "Ik hang op, ik moet nog spullen inpakken en ze komen ons zo halen"

Dan moet degene die gereden heeft (taxichauffeur via het reisbureau? kan iemand dat achterhalen??) kunnen getuigen in welke toestand Lotte in de auto zat. Zat ze te huilen, te schreeuwen, te protesteren, heeft ze om hulp gesmeekt (en haar vader dan weer die chauffeur omgeluld met dat ze gewoon niet mee op vakantie wou), ... ?

Charaz

Ok mensen, nu de vraag. Tips vragen aan Peter R de Vries (en verzoeken dit zonder media te doen) of niet?

Sypheron

Frostwood, als je het hele topic door hebt gelezen had je gezien dat haar vader pas een stuk later contact heeft gekregen met Omnicum... vind dit ook wel ERG ver gaan!

BloemBloem

Pipo"]
[quote="obelix schreef:
Telefoonnr van schiphol : Telefoon +31 (0) 20 601 9111

(zoals op de site vermeld )

Is er niemand die op een reisburo werkt? Volgens mij is er via dat computerprogramma ook wel wat te vinden.
[/quote]

Heb ik al geprobeerd maar dat gaat echt niet lukken
i.v.m. de privacy wet!!!!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:19

Mensen, misschien een idee om Peter R de Vries toch in te schakelen. Hij hoeft er niet iets mee te doen. Als er word gezegt dat het nog niet naar buiten mag komen, dan zal hij misschien wel rekening ermee houden. Maar hij heeft wel connecties. Misschien kan hij ons verder brengen. Het is het proberen waard. We moeten alles proberen wat mogelijk is!!

Sylvia

Een taxibedrijf

Zoo ver wonen ze niet van Schiphol vandaan hoor...

En Peter R. De Vries inschakelen vind ik een HEEL slecht idee. Lezen jullie wel eens stukken van die man? In de Panorama bv? Zie ons er volgende week al instaan: "Opgefokt forum zoekt hulp".

Ik wacht liever 3 uur af, totdat ik Lotte's buren en wellicht haar tante gesproken heb. Mocht dat niets opleveren, dan nemen Fsoudan en ik contact op met Vermist om te bekijken welke wegen we kunnen bewandelen zonder zelf onderuit gehaald te worden. Vermist heeft overigens meer ervaring met dit soort zaken dan Peter R de Vries hoor!
Laatst bijgewerkt door Sylvia op 04-06-04 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Faas

Cody schreef:
"Ze" van het taxibedrijf?

of van Omnicum. Degenen die haar van die negatieve dingen af moeten helpen?

Anoniem

Fasel schreef:
Omdat mensen bang zijn voor hun eigen hachje MArieke Verdrietig . Helaas zijn ze waarschijnlijk niet bang om de boel zo mogelijk te publiceren als Lotte straks terug is en het zgn. dankzij bokt is

Is een optie. Andere optie is dat ook dat verhaal niet de gehele waarheid is. Het kan geen kwaad om Lotte's vertelling te relativeren, maar het voetstoots aannemen van het tegenovergestelde is ook weer zoiets.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-06-04 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:20

Idd, dat kan ook gewoon een taxi zijn..
Dus het hoeft niet zo te zijn dat ze met een ander gezin zijn ofzo.

Amanda_T

De tip van Pervinco is niet eens zo slecht. Misschien dat er gebeld kan worden naar taxibedrijven, en dat er een foto van Lotte gemailt word. Er zal tochwel iemand zijn die haar herkend heeft?

BloemBloem

chickey"]
[quote="Gerrie schreef:
Dus het gaat hier om meerdere personen !
Niet alleen het gezin....

ja dat was inderdaad ook het 1e wat ik dacht. Pervinco als je die buurvrouw staks aan de foon hebt kan je dan niet vragen of dat zed heeft gezien hoe lotte vannacht is weggegaan!? Misschien heeft ze wel iets gezien..
[/quote]

Ze zijn toch onder begeleiding van de politie naar Schiphol gegaan Verward

rode_kool

Ik hou me er verder wel weer buiten, de ideen die ik opbreng zijn schijnbaar te zwaar ...
Sorry....

Ik hou het voorlopig wel bij lezen..

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:21

Cody schreef:

welke taxibedrijven zitten er allemaal in de plaats?
misschien kunnen we daarverder mee komen?
of ze uberhaupt naar schiphol zijn gegaan, en of ze nog met de chauffeur een praatje hebben gemaakt..?

Sypheron

Even een ding, zodra Peter R de Vries er nu al bij wordt gehaald stop ik dus met dit hele gebeuren, ik zit hier niet de hele morgen al een persbericht binnen te houden om het ineens in zeep te zien vallen!

Gerrie

Fasel"]
[quote="Cody schreef:

of van Omnicum. Degenen die haar van die negatieve dingen af moeten helpen?
[/quote]

Precies als je een taxi besteld hebt zeg je de taxi staat er zo...

sjokkemeule

Gerrie schreef:
Dus het gaat hier om meerdere personen !
Niet alleen het gezin....

Treintaxi? schipholtaxi ?

Anouk01

Haffielover schreef:
De tip van Pervinco is niet eens zo slecht. Misschien dat er gebeld kan worden naar taxibedrijven, en dat er een foto van Lotte gemailt word. Er zal tochwel iemand zijn die haar herkend heeft?

Idd, Taxiebedrijven in de buurd, Als ze een email hebben een foto van Lotte mailen

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:22

leentje"]
[quote="Nathalie schreef:
Zover ik weet zijn ze niet met eigen auto. Vader zei namelijk aan de telefoon "Ik hang op, ik moet nog spullen inpakken en ze komen ons zo halen"

Dan moet degene die gereden heeft (taxichauffeur via het reisbureau? kan iemand dat achterhalen??) kunnen getuigen in welke toestand Lotte in de auto zat. Zat ze te huilen, te schreeuwen, te protesteren, heeft ze om hulp gesmeekt (en haar vader dan weer die chauffeur omgeluld met dat ze gewoon niet mee op vakantie wou), ... ?
[/quote]

Ik kreeg een smsje van Lotte toen ze in de auto zat. Een erg verdrietig en kwaad smsje.
Ik heb haar toen gebelt, en toen klonk ze aardig rustig. Het leek alleen of ze weinig kon zeggen. (bijna alles met ja en nee antwoorden..)

Cody

Charos schreef:
Ok mensen, nu de vraag. Tips vragen aan Peter R de Vries (en verzoeken dit zonder media te doen) of niet?

Volgens mij gaat dat niet samen. Peter R inschakelen en de media erbuiten houden.
Ik zou het niet doen in ieder geval.

Justy

Flower schreef:

Wat ik uit de reactie van Nathalie begreep is Lotte alleen onder toezicht van de politie in de auto gestapt, er is niks bekend over politie-begeleiding naar Schiphol. Lijkt me ook sterk eigenlijk.

Daihyo

Haffielover schreef:
Mensen, misschien een idee om Peter R de Vries toch in te schakelen. Hij hoeft er niet iets mee te doen. Als er word gezegt dat het nog niet naar buiten mag komen, dan zal hij misschien wel rekening ermee houden. Maar hij heeft wel connecties. Misschien kan hij ons verder brengen. Het is het proberen waard. We moeten alles proberen wat mogelijk is!!

Op zich is het niet zo'n slecht idee. Hij kan het topic lezen en er misschien wat mee doen. Wel heel duidelijk maken dat hij het stil moet houden. Als dit zwart op wit staat (uitgeprintte mail) heeft hij zich er aan te houden!

PPPeet

Sypheron schreef:
Even een ding, zodra Peter R de Vries er nu al bij wordt gehaald stop ik dus met dit hele gebeuren, ik zit hier niet de hele morgen al een persbericht binnen te houden om het ineens in zeep te zien vallen!

idd peter r de vries moetj je er denk ik gewoon even buiten houden.

Anouk01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:23

Hij kan misch. wel tips geven, Wat je allemaal zou kunnen doen..

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:23

Justy"]
[quote="Flower schreef:

Wat ik uit de reactie van Nathalie begreep is Lotte alleen onder toezicht van de politie in de auto gestapt, er is niks bekend over politie-begeleiding naar Schiphol. Lijkt me ook sterk eigenlijk.
[/quote]

ja ik zat ook al terug te lezen of dat ik nou zo scheel had gelezen.. maar bedankt justy