Ik ben blij omdat de baby na de nachtvoeding weer ging slapen en ik eens tot 6:35 uur kon slapen ipv tot 4:30 uur.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Little_Gift schreef:Telpeva schreef:Ja he same![]()
Iets wat me net te binnen schiet, Telpeva, niets te maken met de post die ik quote hierboven overigens maar... Hoe is het nu met jouw gerbilplannen? Was je niet aan het wachten op nieuwe bewonertjes?
speeltjes moet ze niet zoveel van weten, ze wil jagen en gejaagd worden. De andere kat is daar soms net wat te lomp mee omdat hij dubbel zo groot is, dus af en toe speel ik maar op die manier met haar 
Polarize schreef:Ik heb net 10 minuten lang op handen en knieen door een woonkamer "gerend" om te spelen met mijn katspeeltjes moet ze niet zoveel van weten, ze wil jagen en gejaagd worden. De andere kat is daar soms net wat te lomp mee omdat hij dubbel zo groot is, dus af en toe speel ik maar op die manier met haar
Het ziet er wat onnozel uit, maar ik heb een blije kat
Telpeva schreef:Hey leuk dat je het vraagt!![]()
Ze zijn er nog niet, ik wacht nog op iemand die voor mij kan rijden. Beetje lang en ingewikkeld verhaal waarom het allemaal zo lang duurt, maar ze komen eraan.
rien10 schreef:Mijn zoon heeft vannacht voor het eerst na zijn ongeluk in zijn eigen huis geslapen. Ik ben blij voor hem.
)