Gelukkig kookt m’n vriend, kan ik nog even op adem komen op de bank.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lieser schreef:Roosch schreef:Het kan toch sowieso beter omgedoopt worden tot De Vreetdagen?
Yep. Vreten op aarde
Roosch schreef:Heeft ie je goed aangepakt, Mando?

Mando schreef:Roosch schreef:Heeft ie je goed aangepakt, Mando?
Ooo vreselijk.
Toen moest ik van de tafel. Op je zij draaien, ja tuurlijk lag daar als een aangespoelde walrus kon echt geen kant uit.
Uiteindelijk toch van de tafel af kunnen komen. Hij was gelukkig zijn handen wassen dus heeft het niet meegekregen
Komt wel goed.
hij heeft mij toen ook heel fijn behandeld.
hopelijk trekt het snel weg! Citaat:Denisesilver;
Een hele achterlijke ergernis, en ik ben me er bewust van dat het idioot is, maar ik ben jaloers op de aandacht die het kind van mijn zus van mijn moeder krijgt. Dan ben je iets aan het vertellen en haakt ze gewoon halverwege compleet af, omdat hij wat vraagt of zegt. Helpt ook niet dat ze in mijn jeugd altijd al emotioneel afwezig was. Slaat nergens op, jaloers op een kind van twee
) en zag inderdaad een gemene irritatie zitten. Hij had het over een overreactie van het immuunsysteem, dus ze heeft een spuit gehad, meer AB mee en we moeten volgende week terugkomen om te kijken hoe het dan is.
Bellatrix schreef:Roihi schreef:pffff, er moeten zeker 70 mensen vertrekken maar er worden wel nieuwe vacatures uitgeschreven![]()
echt rot vind ik
Mag jij blijven??
op 3 jaar tijd.

Marcella schreef:Dat ik mij vanmiddag ergerde aan de zware helikopter geluiden.
Was er in Alblasserdam een kinder reanimatie en de politie helikopter was het dichtstbijzijnde en heeft eerste hulp gegeven.
En poosje terug nog helikopter voor een beroving door een 15 jarige jongen.