Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:55

marleen_88 schreef:
Adamootje en Renee: laten we een clubje oprichten. De "mijn man doet aan Warhammer, dus het huis staat vol"club? :))

Ik denk dat we veel mental support uit zo’n clubje kunnen halen :(:) hier staat uitzoeken ook nog op de to do lijst maar we hebben inmiddels nieuwe kasten op de zolder en is er “ruimte” (geclaimd) voor de poppetjes.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:14

Dank je Chanen, ja het uitzicht verveelt nooit. Heerlijk wonen.

Tweedehands, Temu etc geen probleem hier.
Lezen doe ik niet veel, maak er geen tijd voor… helaas.
Sokken, leuk! Ik draag maat 40. Ben gek op matchy sokken maar toch net een ander printje.
Bad en douchespullen, lekker! Ik heb alleen geen bad.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:22

Wauw wat een uitzicht Fiore, heel tof huis!

Wij hebben helaas geen bad, dat is wel een “must” voor in het nieuwe huis. Morgen nog naar de NVM dag voor een 2e rondje kijken.
Boek is zeker welkom. Sinds vorig jaar houdt ik op goodreads een lijstje bij wat ik heb gelezen, en wat titels die ik ben tegengekomen en nog eens wil lezen (met tag bij de boeken welke al in de kast staan). Heb best een brede interesse dus zie het als inspiratie, ik lees wel alleen in het Nederlands.
Lijstje vind je hier https://www.goodreads.com/user/show/185236742-d
Laatst bijgewerkt door boeflover op Gisteren, 08:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Steenbok12

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:31

Tijdschriften ook leuk. Vind ze alleen duur. Dat zijn mooie dingen 2ehands of om door te schuiven met vriendinnen. Psychologie magazine Flow dat soort dingen.
Verder heb ik een slowcooker en sinds gisteren een airfryer. Dus leuke recepten zijn altijd leuk. Voorkeur voor iets gezonds en hou van kruidige keukens zoals Indonesisch e.d. Ben wel benieuwd of jullie graag koken en wat voor soort maaltijden:)

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:51

Ik lees boeken. Tweedehands, mits netjes, is geen probleem. Hierbij mij goodreads linkje. Daarop staan boeken die ik heb gelezen en in bezit heb. Ik lees voornamelijk thrillerboeken en uitsluitend in het Nederlands.

Ik heb overigens geen bad.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:00

Ik zie weer een hoop voorbij komen! Ik probeer overal op te reageren:

- Ik heb een bad en woon daar, vooral in de winter, echt in. Dus lekkere dingen voor in bad (ik ben fan van alles, bruisballen, olie, sop, kruidendingen, alles lekker!) is zeker welkom
- Ik lees af en toe, vooral genre thriller of heerlijke romantische feelgood waarbij je in hoofdstuk 1 al weet wie er bij elkaar eindigen.
- ik kook niet echt graag. Ik ga voor gezond, snel en makkelijk.
- 2e hands is voor mij prima, kleding mag ook al lijkt me dat lastig voor een ander. Maat S/M, mocht bij SS het willen weten. Schoenmaat 41/42, zag ik ook nog ergens voorbij komen _O-
- Temu/Alie is prima hoor.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:02

Qua kleurenpalet in huis: pas verhuist dus nog volop zoekende.
In de slaapkamer is het donker blauw en roest/ cognac kleurig geworden en verder zijn alle muren opgefrist en dus nog wit.
Ik hou van groen tinten, dat grijs groene ( dat is ook de kleur van onze bank nu) maar geen fluor of “hard” groen tinten. Dus daar willen we in huis verder op gaan borduren. Beetje dat klassieke Engelse groen.

Boeken zijn hier geen succes, gun mezelf geen tijd om te lezen en mocht dat ooit komen hebben we nog met veel boeken in huis.

Temu, Ali e.d. of 2e hands ( mits netjes) is geen probleem.

Wij hebben tegenwoordig een bad maar heb er nog nooit ingezeten. Zoontje is er wel gek op en vind het heerlijk om met bubbels of bruisballen te badderen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:14

Linnie050 schreef:
Wat vinden jullie van bad en douche spullen of bv bodylotion.
Hebben jullie een bad?

Hier geen bad. Bodylotion of badschuim of shampoo is prima. Maar ik ben wel van het goedkope. Dus voor 55 cent heb je een fles lekkere badschuim (in vele geuren :D ) bij de Rossmann in Duitsland (hint). Dus van de Action, Rossmann of zoiets is prima. Hoeven geen dure merken te zijn dus.

Een paar jaar terug kreeg ik een heel pakket met van alles van het merk 'Balea'. Niet duur, wel lekker.

Dingen van Ali of Temu geen problemen mee, maar ik heb m'n huis al vol, dus iets om neer te zetten hoeft niet. Tweedehands ook geen probleem.

Boeken lees ik verder niet. Ik heb wel een hele verzameling paardenboeken en duikboeken.

Tijdschriften zoals national geographic of Zoom vind ik wel leuk, maar ben er niet op geabonneerd wegens simpelweg te duur. Soms krijg ik inderdaad wel eens wat en die lees ik dan en geef ik weer door.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:19

Zertab schreef:
Ik gooi er nog een vraag in, als dat mag :)

Mag er een boek in je pakket zitten? En zo ja, welk genre?

Een boek is altijd goed :-) Engelse pockets uit de kringloopwinkel zijn leuk :-) (Nederlandstalig als het een Nederlandse schrijver is natuurlijk :-) ). Voor genre thrillers, misdaad, maar ook non-fictie of historische fictie. Van alles eigenlijk. Tess Gerritsen, Patricia Cornwell, Lee Child.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:51

Hier voetmaat 38/ 39 voor vrolijk gekleurde sokken :-)

Tijdschriften (tweedehands) vind ik ook leuk. Lees ik dan als ik eens met OV reis. Bv psychologie magazine. Quest krijg ik altijd al via via en ken ik waarschijnlijk al ;-)

Wat ik lastig vind is dat ik mijn stalker.. euh
. Santa niet kan vragen of die al genoeg ideeën heeft of nog veel meer ideeën en hints nodig heeft :Y)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:16

Ik lees regelmatig, maar altijd op mijn kindle dus een boek is hier niet zo handig haha. Wel een leuk idee!

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:03

Tweedehands is geen probleem, zelfgemaakt ook leuk. Boeken dan weer liever niet want ik kan helaas niet meer goed lezen, luister vooral luisterboeken via Storytel .
Een tip is hier wel een leuke kerstbal / hanger voor dekerstboom

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:24

Renee schreef:
marleen_88 schreef:
Adamootje en Renee: laten we een clubje oprichten. De "mijn man doet aan Warhammer, dus het huis staat vol"club? :))

Ik denk dat we veel mental support uit zo’n clubje kunnen halen :(:) hier staat uitzoeken ook nog op de to do lijst maar we hebben inmiddels nieuwe kasten op de zolder en is er “ruimte” (geclaimd) voor de poppetjes.

Dat denk ik ook! We willen ze hier in een vitrinekast gooien, maar we hebben ook nog heel veel LEGO staan en dat moet ook een extra kast krijgen. Keuzes, keuzes.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:38

Ik heb mijn eerste kadootjes al! Leve de kringloop :j

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:43

Neonlight schreef:
Bokt is toch ook social media? Ik heb met iedereen uit dit topic gemeenschappelijke contacten op social media. _O-

Ik ben ook al lekker aan het stalken en heb enorm zin om te gaan shoppen.

Dit klinkt spannend. Jij hebt al goed gestalkt haha. Ik denk dat ik dat juist met vrij weinig tot geen mensen uit het topic heb. Of ik moet me er eens goed induiken.

Wauw Fiore wat een mooi huis heb je, prachtig uitzicht!

Jullie gaan zo hard, is bijna niet bij te houden haha.

Kleurenpallet in huis is beige, wit en hout. Fleecekleedjes in woonkamer passen daar ook bij, in de slaapkamer liggen de overige kleuren haha.

We hebben geen bad thuis, doucheproducten zijn altijd welkom! Liever geen shampoo gezien ik een specifieke heb voor een moeilijke hoofdhuid. Maar alle andere dingen zijn welkom. Ik shop zelf vaak mijn douchespul bij de DM in Duitsland, voordeel van naast de grens wonen. Ik ga binnenkort weer inslaan, of shoppen voor mijn lootje? <<)

Hoge sokken zijn ook altijd handig, ik heb voetmaat 39, maar kies altijd sokkenmaat 35-38.

Ik lees echt heel veel sinds ik mijn e-reader heb. Ik lees eigenlijk geen normale boeken meer zeg maar haha. Maar een goed boek is altijd welkom. Romans, thrillers, zielige verhalen. Maakt allemaal niet zoveel uit voor mij ik lees alles wel. Engels vooral, maar ook daarin geen voorkeur. Mocht iemand een 2e hands boek erin willen doen sta ik daar absoluut voor open, mits het uit een niet-rokers huis komt.

Heb mijn lootje al kort gestalkt en al een mooi lijstje kunnen maken met items die ik kan gaan scoren. Wellicht ook iets uit Amerika :j

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:20

Stal_Fiore, wat een mooie ruime leefruimte en prachtig uitzicht!

Ik ben gisteren ook aan het stalken geweest maar moest er net toen ik er lekker in zat mee stoppen. -O- Heb al wel wat ideetjes opgedaan en een kadootje wat ik al een paar weken geleden op de gok had gekocht is een goede match voor mijn lootje. *\o/*
Wellicht dat ik morgen ook even ga shoppen, ook voor een lootje uit een andere SS editie.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:07

Ik ben ook al lekker aan de stalk gegaan en heb al wat ideeën wat ik wil gaan halen. :D

Vlinder84

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:43

Ik heb nogal wat kleuren in huis. De trap is blauw, keukenmuur roze, slaapkamer lichtblauw, logeerkamer roze. In de woonkamer is het wat neutraler.

Boek in het pakket is ook altijd goed.
Ik hou van historische drama s, spanning, waargebeurd.

Vlinder84

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:24

Ik heb mijn lootje ook binnen en ik ben al lekker aan het stalken;)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:16

Ik ben ook al in stalk modus! Al heel veel informatie gevonden over mn lootje!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:25

Hier maat 41. Sta open voor vrolijke sokken! :D
Tijdschriften ook leuk.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:42

Zoooo, hint en het gros van de cadeaus geregeld :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:50

Oh ja, een hint. Aaah. Ik heb zojuist nog meer kadootjes gekocht, ik heb een leuk lootje waar ik echt wat mee kan.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:57

https://www.goodreads.com/nevica is het als het goed is. :)

Sokken altijd welkom, maat had ik volgens mij al verteld maar is 41. Gekke sokken van bijvoorbeeld Disney, Harry Potter of Lord of the rings ook leuk! Ben sowieso fan van die 3 dingen. :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:17

Wat zijn jullie goed bezig!

Ik moet nog beginnen met spitten, maar heb net als een hoop anderen een leuk lootje te pakken! *\o/*

Ik heb kleine voeten, maat 36 is heerlijk voor warme sokken.