Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
paars schreef:Komen de fooien dan wel echt bij de bezorger (vraag ik me dan af). Leuke van een fooi is immers dat ‘ie zwart is.
rien10 schreef:Vroeger werd het met stopverf gedaan. Gaat dat nu met wat anders dan?

friezenfan2 schreef:Ze hebben al jaren alleen maar die letters bij de aldi. De laatste keer dat ik een L had is echt al lang geleden.
                                                         chanicha schreef:Dat ik een tijdje geleden op Bokt las van iemand die zonder een druppel te drinken dronken was geworden en nu hadden ze het erover bij WNL!
Ik kon het topic niet meer vinden anders had ik daar gereageerd.
Suzanne F. schreef:chanicha schreef:Dat ik een tijdje geleden op Bokt las van iemand die zonder een druppel te drinken dronken was geworden en nu hadden ze het erover bij WNL!
Ik kon het topic niet meer vinden anders had ik daar gereageerd.
Dat bleek toch niet zo te zijn. Hij hield iedereen voor de gek en dronk toch stiekem.

_Karlijn schreef:Ik heb vorige week iets gekocht bij de Intratuin en betaald met een Nationale Tuinbon, maar ik heb het niet meer nodig dus ik zou het willen terugbrengen, maar kan dat met die tuinbon? Kaartje zit er gewoon nog aan en bonnetje heb ik nog. Er staat niks over in de FAQ op de website.