Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sherivey schreef:_Karlijn schreef:Ik vond het heel erg stom dat ik er vanmiddag achter kwam dat de Burj Khalifa (die bijna 830 meter hoge wolkenkrabber, 163 verdiepingen, in Dubai) in 5,5 jaar uit de grond gestampt is en ik ondertussen al een jaar in de takkeherrie zit van het kantoorgebouw (10 verdiepingen en smal) dat ze tegenover mijn huis renoveren en ik niet nog eens veel verschil zie met een jaar geleden, behalve veel puinhoop, busjes en steigers![]()
Ik word echt knéttergek van de herrie, elke werkdag. In de zomer begonnen ze vaak om 6:15 al, en zoveel lawaai dat je nauwelijks fatsoenlijk een gesprek kan voeren.
Edit: ik moet er bij vermelden dat ik chronisch ziek ben en weinig buiten de deur kom(/kan gaan), en daardoor létterlijk elke dag in de herrie zit.
Mag dat überhaupt wel, zo vroeg al herrie maken?
Dacht dat dat pas om 8u mocht, gezien dat de gemeente hier voor de deur hun herrie altijd klokslag 8 aanzet.
Sherivey schreef:Vind foto's van jezelf opzich niet heel raar. Zeker als het vakantiefoto's of iets van een fotoshoot is.
Of met je paard/hond/kat idd.
_Karlijn schreef:[ Afbeelding ]
DIT vind ik echt zo stom, dat ik er jeuk van krijg als ik het bij mensen thuis aan de muur zie hangen.
Shenavallie schreef:_Karlijn schreef:[ Afbeelding ]
DIT vind ik echt zo stom, dat ik er jeuk van krijg als ik het bij mensen thuis aan de muur zie hangen.
Zo mee eens.
Net als die teksten met 'Live Love Laugh'. Ik krijg dan de neiging om te zeggen: "Live Love Sterf".
Of bordjes met 'Home', alsof je niet weet dat dat jouw huis is of dat mensen van buitenaf niet begrijpen dat je in een huis woont.
Zo mee eens.
Net als die teksten met 'Live Love Laugh'. Ik krijg dan de neiging om te zeggen: "Live Love Sterf".
Of bordjes met 'Home', alsof je niet weet dat dat jouw huis is of dat mensen van buitenaf niet begrijpen dat je in een huis woont.
Zo mee eens.