Wat verschrikkelijk, Poetser! En dat allemaal doordat je ex de uitslagen weggemoffeld had. Dat maakt het nog extra zuur. Ik hoop dat ja na behandeling minder pijn zult hebben en zo nog een relatief goede tijd mag hebben!
luuntje
Geplaatst: 14-02-25 12:29
Wat een akelig nieuws. Heel veel sterkte.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 14-02-25 12:37
afschuwelijk. En dat wat mogelijk voorkomen had kunnen worden. Ik ben nog steeds verbijsterd dat iemand zoiets bewust kan achterhouden.
Hopelijk is er nog iets mogelijk waardoor je leven wat fijner kan worden en je met je zoon nog veel waardevolle momenten kunt hebben.
Darkangel komt straks op bezoek, die heeft nog een stapel kaartjes en een pakje bij en wat comfort food. Heb het echt getroffen om haar en haar man in mijn zeer kleine netwerk op te mogen nemen.
Brainless
Geplaatst: 14-02-25 13:41
Jeeh dit is echt klote voor jou (en je zoon). Zal zeker ook de artsen mededelen dat zowel de internist als de gynaecoloog al in 23 je hebben laten lopen ondanks toen ook al verkeerde uitstrijkjes? Mag ik zeggen dat ik dit zeer slecht vind.. is deze manier van werken iets wat vaker in België gebeurd? Of is dit eigenlijk slechte pech?
Ik denk dat het brute pech is. Dat hoop ik tenminste...
37 jaar en ouder word ik niet meer... Dit is zo moeilijk te bevatten en ik wist het, ik voelde het en toch kwam de officiële bevestiging zo onwijs hard aan.
Ik ben er stil van, wat vreselijk. Ik heb eigenlijk wel wat vragen maar ik ben bang dat ze kwetsend overkomen, zeker nu je achteraf toch een koe in zijn kont kijkt. Het doet er ook niet meer toe. Wat een verschrikkelijke situatie en ik wens jou en je zoon alle kracht en sterkte om hiermee om te gaan. Hopelijk slaan de behandelingen aan en kan je nog een lange tijd met hem doorbrengen. Ik hoop dat mijn pakketje je zo iets opvrolijkt.