Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laurora schreef:Wij zijn net vanochtend uit een vakantiehuisje in Frankrijk vertrokken.
Heb de halve autorit met jullie verhalen in mn hoofd gezeten ondanks dat we het hele huisje 6 keer door gelopen zijn en echt álles hebben gecontroleerd
Laurora schreef:Laurora schreef:Wij zijn net vanochtend uit een vakantiehuisje in Frankrijk vertrokken.
Heb de halve autorit met jullie verhalen in mn hoofd gezeten ondanks dat we het hele huisje 6 keer door gelopen zijn en echt álles hebben gecontroleerd
Herstel: net een berichtje van de host gekregen, mijn vriend heeft zn draadloze oordopjes laten liggen
Rauka schreef:Een groep vrienden in een vakantie huisje... na een lekker dronken nacht voelde er eentje eens tussen de kussens van de bank. Patronen van een geweer! Dus politie gebeld, die kwamen om 2 uur snachts de boel ophalen. Met een dankjewel voor het melden.
Politie was goed en wel weg toen de jongens het bijbehorende geweer vonden in dat huisje. Dus weer gebeld, politie weer gekomen.
Nu jaren geleden maar die vakantie daar hebben ze het nog regelmatig over.
Storm schreef:Ik ga even roet in het eten gooien. Het is prachtig om te zien wat je dochter maakt, maar ontzettend sneu hoe de vlinders aan hun einde komen.
Normaal hou ik mijn mening voor me, maar ik heb een docu gezien hierover en dat was zo naar om te zien. De vlinders worden direct nadat ze uit de cocon komen, gedood omdat anders de vleugels beschadigen.
_Karlijn schreef:Wat is precies de functie van het vastspelden van de vlinders, is dat zodat de vlinders wat 'indrogen' met de vleugels mooi open?