Ja heerlijk eindelijk mooi weer in nl voor tijdelijk.. want voor volgende week ziet het er slecht uit 18-19 graden en weer regen… krijg het al koud bij de gedachte.
Vandaag laatste dagje Griekenland, ik geniet even extra van het zonnetje, het dragen van een korte broek met een topje en de bikini voor ik weer terug kom naar de kou en de regen
Heb afgelopen maandag ook extra genoten van de zon en warmte in japan. Word al depressief als ik de voorstelling van volgende week zie.
Celebi
Geplaatst: 28-06-24 12:32
Roosje01 schreef:
Nieuw topic openen wanneer stopt de eewige durende herfst?
Ook een goede topic titel inderdaad!
Voor volgende week zie ik weer elke dag regen staan. Gelukkig niet zoveel per dag maar toch kelderen de temperaturen weer een stuk en staat er gewoon weer nattigheid in het vooruitzicht. Ik genoot zo van de afgelopen dagen! Oke ook mede met mijn airco hoor, maar eindelijk weer in luchtige jurkjes rondlopen en met korte mouwen op de fiets. En heerlijk 's avonds afkoelen met mijn paard in het meertje vlak bij stal. Het was echt even een paar dagen zomer.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 28-06-24 12:53
Volgens mij kunnen jullie beter een topic openen wanneer komt de hete zomer van 2024 eens.
Want afgelopen dagen vond ik geen ruk aan, vandaag vind ik het lekker. Zonnetje, niet te heet, waar wel zonder jas buiten kunnen. Dit is voor mij het lente weertje wat ik vanaf maart heb gemist.
Nou echt heet weer vind ik ook niks aan hoor. Sinds ik vorig jaar zo ziek ben geworden tijdens een weekendje weg met 33 graden lijk ik er niet zo goed meer tegen te kunnen. Maar na al die maanden van regen kan ik het niet anders dan lekker vinden dat de temperaturen omhoog gegaan zijn. Het hoeft echt geen 30+ graden te worden van mij hoor, dan zit ik ook alleen nog maar binnen in de airco, maar gewoon een lekker zonnetje is genieten. Ook mid winter met temperaturen rond het vriespunt vind ik heerlijk als er een goed zonnetje staat. Die zon is gewoon het belangrijkste. Het leven voelt dan gewoon een stuk vrolijker aan.
Ik kan er dan ook echt niet bij hoe er in dat andere topic na 2 dagen mooi weer (en dan dus nog niet eens de 28-30 graden dag) er al verlangd werd naar een gure natte herfst. Like, die hebben we de afgelopen maanden alleen maar gehad.