Hier bevalt het nu ook prima. Eerst wel wat moeite gehad met de buurman, maar hij is veel rustiger geworden. Zodra hij weet dat ik thuis ben is het geen keiharde muziek meer. Er komen daar ook veel minder mensen over de vloer.
4 weken geleden langs geweest om nummers uit te wisselen bij overlast, maar tot nu toe is het niet nodig geweest om er gebruik van te maken.
Ik vond het in het begin wel lastig om mijn woonplezier te hebben, maar het komt nu wel steeds meer terug. Het fijnste gevoel was wel na een weekend weg met mijn familie dat ik lekker naar mijn eigen huisje toe kon
Hier is het volgende project de schutting. Dat wil ik voor de privacy nu wel snel hebben. Met name een deur, er lopen hier best veel mensen langs en ik heb het idee dat iedereen naar binnen kijkt. Ze zijn nu bezig met graafwerkzaamheden waardoor de straat is afgezet en er nu een hek voor staat. Stiekem vind ik het heerlijk dat mensen er nu niet langs kunnen
Gefeliciteerd Atalja! Heel veel plezier met inrichten.
Ik keek uit nieuwsgierigheid even op de woonkeus, staat het huis van mijn “rare” buurman erop. Hij woont er pas 1,5 jaar, maar hij zei al dat hij het niet naar zijn zin had en er waren wat issues met de buren aan zijn andere kant. Dus ik denk dat de woningbouw heeft geholpen. Deze man had je niks aan, dus hoop op leuke buren.
Andere kant zijn ook niet mijn type, hoop herrie maken in de tuin en dan klagen dat mijn hond blaft. Gelukkig heb ik achter de meest leuke lieve buren. Vooral 1 dochter, helpt met mijn hond en als beloning mag ze op mijn pony rijden.
Femke_Tweety
Geplaatst: 03-07-25 22:21
Atalja schreef:
Ik heb een huis!!! Vandaag contract getekend en maandag krijg ik de sleutels Het is het leuke huis geworden welke ik hoopte