Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paars schreef:Heerlijk gewandeld met die kou in de Whytburn tall (met rits). Nu al blij mee. Lekker warme voeten en warme enkels.
Nu nog op snor naar een echt warme broek en een (hele) lange ècht warme jas. Mijn donsjes wordt na 8 jaar toch wat minder warm (of ik koel sneller af). Iemand een tip?
Tinka schreef:paars schreef:Heerlijk gewandeld met die kou in de Whytburn tall (met rits). Nu al blij mee. Lekker warme voeten en warme enkels.
Nu nog op snor naar een echt warme broek en een (hele) lange ècht warme jas. Mijn donsjes wordt na 8 jaar toch wat minder warm (of ik koel sneller af). Iemand een tip?
Ik heb een gevoerde thermobroek die ook waterdicht is bij ali gekocht. Is echt superwarm. Valt wel klein en is kort. Heb ook 2 wandelbroeken
voor met sneeuw van de decathlon, die zijn ook lekker warm.
Dit is de broek van ali.
[ [url=m/A6mY89.jpg]Afbeelding[/url] ]
paars schreef:Heerlijk gewandeld met die kou in de Whytburn tall (met rits). Nu al blij mee. Lekker warme voeten en warme enkels.
manzano schreef:jiehaaa schreef:Ik heb een Mountain Horse jas besteld. De long Alicia. Kijk er naar uit om die uit te proberen straks. Verwarmde handschoenen erbij. Ik ben een echte koukleum.
Hele fijne jas. Ik woon er in. De UHIP kan er niet aan tippen.
Bagheera_206 schreef:paars schreef:Goeie tips voor de warme gear!
Hoef er niet in te rijden…het is gewoon om lekker in te wandelen.
Maar dan kan elke willekeurige skibroek. Bijvoorbeeld van de Decathlon oid. Scheelt iig weer een hoop geld.Alhoewel die van de Kramer ook niet duur is.
swatch schreef:Het grote aanbod kentucky glitter dekjes op marktplaats is ook ineens weg...
MyWishMax schreef:swatch schreef:Het grote aanbod kentucky glitter dekjes op marktplaats is ook ineens weg...
Zouden ze ze niet ontvangen hebben?Dar is wel karma dan. Ik haat het zo erg als mensen zulke aanbiedingen opkopen om door te verkopen met winst. Net als bij de horselet. Soms zou je willen dat er een maximum per bestelling zou zijn,maar daar benadeel je ook degene mee die met meerdere bestellen om verzendkosten lager te houden.
Dayanara schreef:Voor de agradi bestellers, hebben jullie nog iets vernomen van Agradi? De levertijd staat nog steeds op 1 december maar verder complete stilte. Ook geen mail dat het langer duurt of een indicatie qua levertijd. Best jammer