Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Biebz

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 18:53

Ik heb mijzelf ook een boek koop verbod gegeven :+ eerst kerst en deze editie afwachten :')
Maar het is zoo moeilijk om mij eraan te houden.. wil nog zoveel.. zie zoveel :+

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 19:02

Cynn schreef:
Ik heb mezelf een boek ban gegeven tot eind januari :') gisteren kreeg ik er weer 2 binnen:

[ [url=m/B8M3JT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, die kaften!

Ik heb ook een boekenverbod totdat ik mijn pakketje heb ontvangen :+ Gelukkig staat er nog een paar ongelezen in mijn kast :=

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 19:13

Hier geen boeken koop verbod, maar wel een leeslijst gemaakt voor 2024 op basis van aantal nieuwe releases komend jaar + de boeken eerder in die series en boeken die nog ongelezen in de kast staan. Dus gaat vast wel geld schelen!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 20:38

Ik koop ook geen boeken en heb ze ook niet gevraagd voor kerst. Wil eerst wachten op mijn pakketje en heb nog zoveel te lezen...

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 21:27

Op het moment heb ik 3-4 boeken op de stapel liggen die nog gelezen moeten worden, maar dat valt wel mee, als ik daar echt even voor ga zitten is dat binnen een week weg. Vandaag ook de FL box binnen gekregen. Het boek is What The River Knows van Isabel Ibañez. Stond al langere tijd op mijn TBR :j Verder zaten er een reistas in geïnspireerd door An Ember in the Ashes, theelichthoudertje geïnspireerd door Howl’s Moving Castle, een sjaaltje die bij WTRK hoort, een set boekensteunen gebaseerd op Legendborn en twee tarot kaarten van Fourth Wing in.

Ik heb nu mijn abbo afgezegd. :') En me ingeschreven voor Illumicrate. Die wilde ik eerst ook al, maar ik kwam er gisteren dus heel zuur achter dat ik in oktober een uitnodiging had ontvangen.. en gemist |o

Dus ik ben helemaal klaar voor mijn pakketje **\O/**

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 16:09

Net alles netjes ingepakt, pakketje is dus klaar!! Nog even de verzending regelen en dan kan hij volgende week op reis naar mijn lootje! Even kijken nog want ik moet volgende week gewoon werken, dus mogelijk pas op zaterdag 6 januari tijd om pakje weg te brengen.....

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 16:14

Ik moet nog even mijn hints netjes uitwerken :)

Vandaag begonnen in de beller op lijn vier. Eindelijk nu rust in mijn hoofd om te lezen

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 19:49

Ik heb vandaag pas mijn boek gekocht := _O- En wat een drama weer. Echt keuze stress want het boek dat ik wou kopen was nergens te vinden.. en een ander vond ik te goedkoop. Maar dan twee was over budget. En, en, en, ... :') Enfin de knoop ultiem toch doorgehakt en hopelijk de juiste keuze gemaakt.

Extraatjes zijn ook zo goed als binnen {:) Nu nog wat broeden op mijn hints en alles leuk inpakken ;)

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 15:56

Ik heb een heel leuk kerstkaartje gekregen van mijn Santa! :):)
Afbeelding
Afbeelding

Waren hectische dagen en ben weinig thuis geweest, dus sorry als deze al een tijdje in de brievenbus op mij lag te wachten := Ik ga maar op zoek in het topic naar iemand die graag kaartjes stuurt <<)

Hebben jullie allemaal een fijne kerst gehad? Nog mooie boeken van onder de boom gekregen? :)
Ik ben zeer blij met mijn ontvangen stapeltje <3
Afbeelding

Deel 1&2 van Hobb zijn as we speak onderweg, samen met de 2 boeken van haar alter ego Megan Lindholm. Ik ben niet zo goed in me aan een book-ban houden haha.

Ik moet ook nog steeds een doosje en een hint trouwens :x

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 16:40

Oh wat leuk je hint als kerstkaartje ontvangen :D en prachtige boeken! Die staan allemaal nog op mijn wishlist toevallig.
Hier niets qua kerstcadeaus gedaan, wil in t nieuwe jaar wel een keer naar Waterstones om te shoppen maar moet nog iemand strikken die mee wil ivm vervoer, kan nog vrij weinig na m'n pols operatie en t gaat nog even duren. Onwijs blij dat ik een E-reader mocht lenen, heb tenminste nog wat kunnen lezen. :j

Moonlight91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 20:32

Ik heb alleen kookboeken gekregen voor kerst, maar die wilde ik ook graag :D
Daarnaast ben ik ook geslaagd voor mijn lootje, van het weekend nog even een side-kadootje zoeken en dan kan het misschien toch nog bijtijds op de post :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 21:37

Geen boeken gekregen voor kerst, maar dat heb ik ook niet gevraagd :)

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 22:46

Ik heb 2 boeken gekregen :j
De porseleinmaker van Dachau en Het meisje dat twee kampen overleefde. Ik ben ondertussen De porseleinmaker aan het lezen, ik ben wel fan.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 23:23

Ik kan "de beller op lijn 4" elke keer maar moeilijk wegleggen. Wat een rete spannend boek!

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 23:24

Ik had dit topic perongeluk ontstipt oeps haha.

Ik heb alleen een fotografieboek gekregen met kerst, een oudere, dus mijn SS zal die niet gekocht hebben. Ik heb daarnaast mijzelf de ultimate reading challenge cadeau gedaan. Zag hem in een ander topic en het leek me wel leuk haha. Als er een nog een editie van de GSBS komt zal ik een paar challenges doorgeven aan mijn SS waar eventueel een boek voor gekocht kan worden haha.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-23 00:41

Ooeh, spannend Eelmo! Al een vermoeden wie je santa is?

Welkom terug Joy! :P

Ik zie wat titels voorbij komen die ik eens ga googlen :D Hier geen cadeautjes met kerst, dus ook geen boeken.

Ik besef mij nu ook dat het al bijna verzendtijd is :oo Spannend :D

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-23 01:38

Ik heb geen boeken gekregen met kerst maar dat had ik ook niet verwacht. Gelukkig wel genoeg boeken gekregen in december met de advent kalender hier op bokt :D

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-23 08:43

Joy_Mennings schreef:
Ik had dit topic perongeluk ontstipt oeps haha.

Ik heb alleen een fotografieboek gekregen met kerst, een oudere, dus mijn SS zal die niet gekocht hebben. Ik heb daarnaast mijzelf de ultimate reading challenge cadeau gedaan. Zag hem in een ander topic en het leek me wel leuk haha. Als er een nog een editie van de GSBS komt zal ik een paar challenges doorgeven aan mijn SS waar eventueel een boek voor gekocht kan worden haha.

Oh tof idee!

Kookaburra schreef:
Ooeh, spannend Eelmo! Al een vermoeden wie je santa is?

Welkom terug Joy! :P

Ik zie wat titels voorbij komen die ik eens ga googlen :D Hier geen cadeautjes met kerst, dus ook geen boeken.

Ik besef mij nu ook dat het al bijna verzendtijd is :oo Spannend :D

Ik moet eigenlijk gewoon werken deze week dus ben nog niet fanatiek het topic uit gaan kammen :+

Zertab schreef:
Ik kan "de beller op lijn 4" elke keer maar moeilijk wegleggen. Wat een rete spannend boek!

Die staat nog op mijn lijstje, maar zijn trilogie heb ik ook echt verslonden! Fijne thriller schrijver!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-23 10:47

Dan snap ik het wel :+ werkze!

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-23 23:50

Boek hopelijk creatief ingepakt. Extraatjes moet ik nog inpakken. Mijn favoriete merk zit er tussen. :P

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 13:45

Hier ook geen boeken gekregen maar wij doen sowieso eigenlijk geen cadeautjes met kerst.
Ik heb inmiddels alles binnen voor verzending, alleen nog even de hint. :D

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 13:55

Hier ook geen boeken gekregen voor kerst

Bijna zover moet nu echt wel aan de hint beginnen :+

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 14:09

Ik heb ook een boek gekregen, maar niet echt een leesboek :) Het is het boek 'Boslof' van BV Dieter Coppens. Mijn mama is fan van hem dus ik denk dat ze het ook met die insteek gekocht heeft voor me _O- Maar ik heb er al een stukje in gelezen en vind het wel heel mooi :j

Ik heb mijn hint(s) nu ook af *\%/* En ga zometeen alles inpakken en een label opmaken.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 10:05

Jaaa bijna verzendtijd :D alvast hele fijne jaarwisseling allemaal!

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 10:33

Fijne jaarwisseling en een mooi leesjaar gewenst! **\O/**