Balenciaga schreef:Tof dat je tattoeërt! Hoe ben er erbij gekomen om zelf te gaan tattoëren?
En een medecoureurWaar rijden jullie zoal?
Ik heb zelf jarenlang wedstrijden gekartToevallig gisteren voor het eerst sinds 2 jaar weer eens "echt" gaan rijden
Door het tekenen! Iedereen zegt al jaren tegen me dat ik moet gaan tatoeëren, en met een beetje hulp van een vriend van me die ook tatoeert dus toch begonnen. Helemaal mijn ding! Helaas tatoeer ik nog niet officieel in een shop, maar nog gewoon thuis. Een stoel/ruimte huren is helaas gewoon niet te betalen als beginnende artiest. Zit zeker nog niet elke dag volgeboekt ofzo haha.
En wat leuk! Ikzelf kart niet als sport hoor, meer gewoon voor de fun. Mijn broertje rijdt bij Den Hartog Race acedemy. Daar krijg je les in huurkarts. Een tiental banen door heel Nederland waar je dan trainingen kunt boeken. Ze organiseren ook clubraces, de 3 (?) beste van het seizoen mogen dan een jaar lang NKH rijden wat dan door Den Hartog betaald en begeleidt wordt. Maar zover is ie nog niet. Nu wel bezig zich te kwalificeren voor de NXT cup.
Verder racet hij nog online formule 1 (simracen) bij WNL league waar hij momenteel bovenaan in het klassement staat.